Jednatel distribuční sítě FOTOLOOK Michal Špimr si myslí, že i přes boom mobilů se klasické fotokabinky na trhu uplatní.
pondělí
09.01.2012
O tom, že o focení v kabinkách bude vždy zájem, jsme si v Rozhovoru týdne povídali s Michalem Špimrem, jednatelem distribuční sítě FOTOLOOK.
 

V USA jsou fotokoabinky velmi populární. Proč si ale myslíte, že mohou uspět u nás?
To je jednoduché. Vycházíme z úspěchu, kterého jsme dosáhli na Slovensku i Polsku. A oba trhy jsou podobné českému. Nevidíme důvod, proč by dobře umístěné fotokabinky nemohly fungovat i v Česku.

Do jakého prostředí se kabinky hodí umístit?
Každého asi napadne obchodní centrum. S tím se nedá nesouhlasit. Ale možná ještě lepší lokality jsou různé zábavní parky, ZOO, muzea, kina, aquaparky nebo bary. Prostě místa s vyšší koncentrací mladých lidí, kteří si rádi z příjemného místa uchovají vzpomínku i formou našich fotek.

V dnešní době ale už skoro každý člověk má v mobilu kvalitní fotoaparát. Proč by tedy měl chodit do kabinky a ještě za to platit?
Přidaná hodnota našeho konceptu je jasná. Když skupinka lidí usedne do naší kabinky a uvidí se na obrazovce před sebou, zcela automaticky se začnou usmívat. Nejsou tak strojení, jako když je někdo fotí přístrojem. Uvolní se, a na obrázcích to jde vidět. Navíc formát našich fotek je originální a vychází z dané lokality. Takže kdy se lidé fotí v baru, fotky jsou podobným způsobem obrandované. Jiné fotky tak budou mít z muzea, zoologické zahrady nebo aquaparku. Formát našich fotek je jedinečný.

Jaké jsou podmínky pro získání vaší licence?
Partner zaplatí za fotokabinku a speciální fotopapír. A to je vše. Žádné další poplatky neúčtujeme. Samozřejmě má nárok na náš zákaznický a technický servis i know-how z 3letého působení na slovenského trhu.

Kabinky se dovážejí přímo z USA. Jak dlouho to trvá?
Výroba a obrandování kabinky trvá 5 až 10 dnů. Dalších zhruba 30 dnů doprava do Čech.

Tvrdíte, že vaše fotokabinky i fotografie jsou originální. Lze vyjmenovat další benefity?
Máme spočítáno, že při správném porovozu kabinky by partner měl být do jednoho roku v zisku. Obsluha je rovněž jednoduchá a nenáročná. Navíc z úspěchu fotokabinky netěží jen partner, ale také provozovatel místa, kde kabinka stojí. Ta je totiž zadarmo obrandovaná podle lokality, kde stojí, rovněž i fotky jsou s logem toho místa. Třetí výhodou je, že člověk s veselými fotkami má například na určitý bar hezké vzpomínky a bude se chtít do něj někdy opět vrátit.


/1/
zobrazit více

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014