Nový franchisový freshbar v Praze

Společnost Mangaloo založená v roce 2006 je původní český koncept zdravého fast foodu. Z čerstvého ovoce a zeleniny vyšťavuje a mixuje fresh džusy a koktejly. Na menu jsou také dezerty s ovocem a jogurtem nebo zeleninové tyčinky.
Úterý
15.05.2012
Výrobce čerstvých džusů Mangaloo otevřel nový freshbar. Pásku přestřihával zpěvák skupiny Chinaski Michal Malátný.
 

Provozovatelem nové franchisové pobočky freshbarů Mangaloo, která je v provozu od 27. dubna, je společnost HDS Retail. Tato firma má s provozováním zajímavých konceptů bohaté zkušenosti. V rámci České republiky stojí například za kavárenským řetězcem Costa Coffee nebo francouzským pekařstvím PAUL. Mangaloo má v současné době dvanáct poboček (deset v Praze - nejnovější je ve vestibulu metra Dejvická, jednu v Pardubicích a jednu v Hradci Králové). Ve spolupráci s novým franchisantem plánují do konce letošního roku otevřít dalších sedm poboček.

Franchisová spolupráce není pro Mangaloo žádnou novinkou. Jedna franchisová pobočka již úspěšně funguje v Praze na Brumlovce. “Firma HDS Retail je stabilní franchisant, který nám bude pro obchodní vztah silným partnerem. Spolupráce na základě franchisy je pro nás o to zajímavější, že se naše síť rozšíří o další pobočky mnohem snáz a rychleji, než kdybychom se k takovému kroku odhodlávali sami,” říká jednatel a zakladatel společnosti Mangaloo Michal Kreuter.

Koncept Mangaloo oslovil firmu HDS Retail z několika důvodů. Jedním z nich je podle finančního ředitele HDS Retail Stanislava Beránka fakt, že čerstvě připravené a zároveň zdravé rychlé občerstvení je jedním ze současných gastronomických trendů. „Mangaloo pro nás zároveň představuje realizaci zajímavého českého konceptu, na rozdíl od jiných freshbarů, které se pouze snaží využít jakési módní vlny, se odlišuje důrazem na kvalitu i promyšleností receptur,“ dodává Beránek.

Pro více informací kontaktujte redakci našeho portálu.