Na festival s Potrefenou husou

Franchisová síť restaurací Potrefená husa vykročila novým revolučním směrem. Jelikož se stále zlepšujícím se hudebním programem letních festivalů stoupají také požadavky jejich návštěvníků na úroveň služeb včetně občerstvení, rozhodl se Staropramen, provozovatel Potrefené husy, postavit v areálu festivalu Rock for People jeden její provoz. Ten bude denně vydávat tři tisíce jídel.
Návštěvníci budou moci využít na míru podniku upravené prostory jednoho z hangárů letiště, které se zahrádkou před ním nabídnou více než 250 míst k sezení. V nabídce bude po celou dobu festivalu 10 jídel, mezi nimiž figurují dvě polévky, čtyři hlavní jídla, dva vegetariánské saláty, dvě bagety a jeden moučník navíc. Ceny hlavního jídla se budou pohybovat od 110 do 120 korun. Za salát zájemce zaplatí 89 korun.
„Veškeré jídlo a pití bude i ve festivalové Potrefené huse nabízeno ve kvalitě, na jakou jsou lidé z našich dnes již třiceti restaurací v Česku zvyklí. Servírováno bude na talířích a ve skle. Věřím, že tato novinka přispěje k ještě lepšímu zážitku z této prestižní hudební akce,“ dodal David Petřík, manažer značkových restaurací Staropramen Potrefená husa, který celý koncept pro festival připravil. Otevírací doba festivalové Potrefené husy bude od 11.00 do 24.00.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...