Fruitisimo

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Fuitisimo je nejovocnější bar ve vašem okolí! Česká společnost, působící aktuálně ve 3 evropských zemích. Pod značkou Fruitisimo připravujeme a prodáváme výrobky především vlastní produkce:
- čerstvé ovocné a zeleninové šťávy
- smoothie
- ručně vyráběnou kopečkovou zmrzlinu
- saláty, sendviče, wrapy
- zdravé snídaně
- s láskou upečené dorty
- naleznete u nás také kvalitní, čerstvě umletou kávu.
Značku Fruitisimo nejlépe vystihuje její slogan LIVE WHAT YOU LOVE, tedy zdravý aktivní životní styl, zábava, úsměv a vášeň pro to, co Fruitisimo dělá. Počet poboček stále roste, v roce 2018 najdete Fruitisimo na více jak 70ti místech v České republice, na Slovensku v Maďarsku.
Proč podnikat s Fruitisimo:
- Osvědčené, zdravé a čerstvé produkty, jejichž oblíbenost, a tedy i poptávka po nich stále roste
- Zázemí silné značky s více jak 16ti letou historií a pevnou pozicí na evropském trhu
- Silná marketingová podpora
- Ekonomický, pokladní a personální systém, který významně usnadní Vaše podnikání
- Nabízíme projekty v několika různých formátech prodejen (kiosek, jednotka, jednotka s integrovaným sezením, jednotka BistroCafé) – jsme schopni efektivně přizpůsobit formát provozovny potřebám konkrétní lokality
- Zázemí a podporu zkušeného poskytovatele franšízingu
- Spolupracujeme se silnými obchodními partnery – dokážeme koncept Fruitisimo umístit do větších formátů prodejen, formou tzv. Shop-in-Shop (Aktuálně nabízíme spojení např. se značkou Sklizeno, čímž může vzniknout tzv. double-franšízový koncept, kde franšízant profituje ze dvou značek/ konceptů - v jednom místě, s jedním personálem)
- Máme i mobilní řešení prodejny, např. pro rekreační a turistické lokality
Vlastní provozovny
Naše provozovny naleznete po celé ČR, ve všech krajských a mnoha okresních městech. Detailní informace o konkrétních lokalitách naleznete na Fruitisimo.cz v sekci KDE JSME. Aktuální poměr vlastních a franšízových provozoven je 60% vlastních a 40% franšízových
Franšízové provozovny
Aktuálně hledáme partnery primárně v Praze, Ostravě a Olomouci. V případě zájmu o jiná města nás přesto neváhejte kontaktovat, rádi Vám sdělíme aktuální či budoucí možnosti.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Před otevřením provozovny:
- důkladné posouzení ekonomické rentability lokality/projektu
- úvodní školení pro provozovatele
- vypracování projektu, komunikace s úřady státní správy
- personální školení (jak vybrat kvalitní zaměstnance)
- předání provozních a personálních manuálů
- dodávka technologií od prověřených dodavatelů za tendrované ceny
- asistence s otevíráním provozovny
Po otevření – průběžně:
- lokální i plošný marketing
- hodnocení výsledků
- účast na pravidelných školeních
- technická, personální i provozní podpora
Potřebná počáteční investice
- Vstupní/ licenční poplatek:
- Formáty Fruitisimo: 150 tis. Kč
- Formáty Fruitisimo BistroCafé: 250 tis. Kč
- jistina/kauce nájemní (vratná) – zpravidla vyjadřuje hodnotu 3 měsíčních nájmů (individuálně dle lokality)
- jistina/kauce franšízor (vratná) – zpravidla vyjadřuje hodnotu 3 měsíční franchisingových poplatků
- franšízingový poplatek (franchizing fee): fixní či progresivní 8 – 12%, nastavení a výše je stanovena v rámci konkrétního projektu
- marketingový poplatek (marketing fee) 3 %
- celková investice do prodejny (liší se dle typu lokality, stavební připravenosti a požadavků pronajímatele) 850 tis. až 1,3 mil. Kč
- podíl vlastního kapitálu minimálně 30 % (tímto se rozumí vlastní finanční prostředky, nikoliv prostředky čerpané z úvěrů či půjček)
- délka smlouvy 5 let
Základní požadavky
- nadšení pro vlastní projekt a podnikání
- souznění se strategií a filozofií konceptu Fruitisimo
- organizační schopnosti a dovednosti
- ochota učit se nové postupy
- dostatečný vlastní kapitál
Prodejny Fruitisimo fungují nejlépe při splnění následujících parametrů:
- nákupní a obchodní centra
- kancelářské komplexy, budovy, zóny
- zdravotnická zařízení (nemocnice, polikliniky)
- dopravní uzly
- rekreační a turistické destinace (možnost využití sezónní franšízy)
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Michal Příhoda
Více informací
Správcem osobních údajů je ARNB s.r.o (Bratří Dohalských 149/1, Praha 9). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Fruitisimo a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na fruitisimo.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
O tom, že koronavirová krize má na český franšízový trh velký dopad, není pochyb. Jak se s tím některé značky vyrovnávají?
Rok 2020 bude u Fruitisima ve znamení expanze. Nové pobočky otevře na českém, slovenském i maďarské trhu.
„Profil zájemců o naše franšízové licence se mění, stále častěji se hlásí mladí lidé pod 30 let,“ prozrazuje Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group.

Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
McDonald´s má za sebou úspěšný rok. A to i přesto, že fungování franšízantů a jejich poboček bylo omezeno.
„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.

V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.
Na konci října otevřel fastfoodový koncept McDonald´s již třetí pobočku ve Zlíně. Prostřednictvím franšízy chce expandovat nejen ve velkých městech a při dálnicích.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Omezení fungování gastronomických provozů nebude trvat věčně. Pokud je tedy vaším cílem podnikat v této oblasti, je ten správný čas na nalezení té pravé franšízy.
„Slovenský trh již máme zcela pokrytý. V Česku, Maďarsku a Polsku prostor pro nové franšízanty stále je,“ říká majitel konceptu La Donuteria Peter Straňák.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.