Fruitisimo

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Fuitisimo je nejovocnější bar ve vašem okolí! Česká společnost, působící aktuálně ve 3 evropských zemích. Pod značkou Fruitisimo připravujeme a prodáváme výrobky především vlastní produkce:
- čerstvé ovocné a zeleninové šťávy
- smoothie
- ručně vyráběnou kopečkovou zmrzlinu
- saláty, sendviče, wrapy
- zdravé snídaně
- s láskou upečené dorty
- naleznete u nás také kvalitní, čerstvě umletou kávu.
Značku Fruitisimo nejlépe vystihuje její slogan LIVE WHAT YOU LOVE, tedy zdravý aktivní životní styl, zábava, úsměv a vášeň pro to, co Fruitisimo dělá. Počet poboček stále roste, v roce 2021 najdete Fruitisimo na více jak 70ti místech v České republice, na Slovensku v Maďarsku.
Proč podnikat s Fruitisimo:
- Osvědčené, zdravé a čerstvé produkty, jejichž oblíbenost, a tedy i poptávka po nich stále roste
- Zázemí silné značky s více jak 16ti letou historií a pevnou pozicí na evropském trhu
- Silná marketingová podpora
- Ekonomický, pokladní a personální systém, který významně usnadní Vaše podnikání
- Nabízíme projekty v několika různých formátech prodejen (kiosek, jednotka, jednotka s integrovaným sezením, jednotka BistroCafé) – jsme schopni efektivně přizpůsobit formát provozovny potřebám konkrétní lokality
- Zázemí a podporu zkušeného poskytovatele franšízingu
- Spolupracujeme se silnými obchodními partnery – dokážeme koncept Fruitisimo umístit do větších formátů prodejen, formou tzv. Shop-in-Shop (Aktuálně nabízíme spojení např. se značkou Sklizeno, čímž může vzniknout tzv. double-franšízový koncept, kde franšízant profituje ze dvou značek/ konceptů - v jednom místě, s jedním personálem)
- Máme i mobilní řešení prodejny, např. pro rekreační a turistické lokality
Vlastní provozovny
- 28
Naše provozovny naleznete po celé ČR, ve všech krajských a mnoha okresních městech. Detailní informace o konkrétních lokalitách naleznete na Fruitisimo.cz v sekci KDE JSME. Aktuální poměr vlastních a franšízových provozoven je 60% vlastních a 40% franšízových.
Franšízové provozovny
- 34
Aktuálně hledáme partnery primárně v Praze, Ostravě a Olomouci. V případě zájmu o jiná města nás přesto neváhejte kontaktovat, rádi Vám sdělíme aktuální či budoucí možnosti.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Před otevřením provozovny:
- důkladné posouzení ekonomické rentability lokality/projektu
- úvodní školení pro provozovatele
- vypracování projektu, komunikace s úřady státní správy
- personální školení (jak vybrat kvalitní zaměstnance)
- předání provozních a personálních manuálů
- dodávka technologií od prověřených dodavatelů za tendrované ceny
- asistence s otevíráním provozovny
Po otevření – průběžně:
- lokální i plošný marketing
- hodnocení výsledků
- účast na pravidelných školeních
- technická, personální i provozní podpora
Potřebná počáteční investice
- Vstupní/ licenční poplatek:
- Formáty Fruitisimo: 150 tis. Kč
- Formáty Fruitisimo BistroCafé: 250 tis. Kč
- jistina/kauce nájemní (vratná) – zpravidla vyjadřuje hodnotu 3 měsíčních nájmů (individuálně dle lokality)
- jistina/kauce franšízor (vratná) – zpravidla vyjadřuje hodnotu 3 měsíční franchisingových poplatků
- franšízingový poplatek (franchizing fee): fixní či progresivní 8 – 12%, nastavení a výše je stanovena v rámci konkrétního projektu
- marketingový poplatek (marketing fee) 3 %
- celková investice do prodejny (liší se dle typu lokality, stavební připravenosti a požadavků pronajímatele) 850 tis. až 1,3 mil. Kč
- podíl vlastního kapitálu minimálně 30 % (tímto se rozumí vlastní finanční prostředky, nikoliv prostředky čerpané z úvěrů či půjček)
- délka smlouvy 5 let
Základní požadavky
- nadšení pro vlastní projekt a podnikání
- souznění se strategií a filozofií konceptu Fruitisimo
- organizační schopnosti a dovednosti
- ochota učit se nové postupy
- dostatečný vlastní kapitál
Prodejny Fruitisimo fungují nejlépe při splnění následujících parametrů:
- nákupní a obchodní centra
- kancelářské komplexy, budovy, zóny
- zdravotnická zařízení (nemocnice, polikliniky)
- dopravní uzly
- rekreační a turistické destinace (možnost využití sezónní franšízy)
Informace o franšízorovi
FRUITISIMO GROUP s.r.o.
Bratří Dohalských 149/1, Praha 9
+420 774 300 330
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Michal Příhoda
Více informací
Správcem osobních údajů je FRUITISIMO GROUP s.r.o. (Bratří Dohalských 149/1, Praha 9). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Fruitisimo a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na fruitisimo.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?
„Současná doba nás v mnoha směrech naučila novému uvažování, které do budoucna jistě využijeme,“ říká výkonný ředitel Fruitisimo group Michal Příhoda.
Kdo si odnesl titul Franchisa roku 2020? Který koncept vyhodnotila veřejnost jako ten nejlepší? Čtěte dál.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?

La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.

Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Obsadit celou republiku svými kavárnami, takový je plán konceptu Kafec. Pomoci mu v tom mají franšízanti. Kdo se může ucházet o licenci?
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty značky iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.