CrossCafe Original

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
CrossCafe je český originální franchisový koncept nekuřáckých kaváren. Posláním CrossCafe je vytvářet příjemný prostor pro libovolné kavárenské aktivity hostů. Mohou se zde potkávat s přáteli, relaxovat s knihou, studovat či pracovat. Kdo nemá dostatek času na posezení, může si vzít kávu i jídlo s sebou. Neodmyslitelnou součástí kaváren CrossCafe je kvalitní prémiová káva vlastní směsi, originální domácí zákusky a čerstvé sendviče.
Wi-fi zóna je standardem každé kavárny.
Výhody franchisy CrossCafe
- Fungující a rozvíjející se obchodní koncept
- Rostoucí poptávka na kavárenském trhu
- Originální domácí výrobky
- Začátek podnikání připravený na klíč
- Know-how a spolupráce zkušeného partnera v oboru
- Možnost vlastní variace konceptu
Centrála CrossCafe je stálým partnerem každému franchisantovi po celou dobu spolupráce. Sdružuje veškerá data a informace od všech franchisových partnerů, vyhodnocuje je, pracuje na vylepšení systému a výsledky sdílí se svými partnery. Mezi základní nástroje podpory franchisanta patří:
- Provozní manuál s podrobným popisem veškerých činností nutných k zajištění úspěšného provozu kavárny
- Asistence při výběru vhodné lokality
- Návrh designu kavárny
- Zajištění stavby provozovny na klíč
- Vstupní a průběžné školení baristů
- Zajištění podpory při otevírání kavárny a splnění všech zákonných povinností
- Centrální marketingová podpora značky
- Příprava otevírací kampaně a podpora při lokálních kampaních
- Pokladní systém se skladovým hospodařením
- Zajištění dodavatelsko-odběratelských vztahů
- Zajištění systému kvality HACCP
Franšízové provozovny
Plzeň
- CrossCafe Jungmannova, Jungmannova 5
- CrossCafe Solní, Solní 21
- CrossCafe Galerie Slovany, nám. Generála Píky 37
- CrossCafe Doubravka, Masarykova 75
- CrossCafe Cental, náměstí Republiky 33
Hradec Králové
- CrossCafe Kopeček, V Kopečku 2
- CrossCafe Knihovna, Hradecká 2
- CrossCafe Gočárova, Gočárova třída 20
- CrossCafe Atrium HK, OC Atrium, Dukelská třída 7
Liberec
- CrossCafe Pražská, Pražská 13
- CrossCafe Plaza, Palachova 1404
- CrossCafe Forum, Náměstí Soukenného 669
Beroun - CrossCafe Plzeňská brána, V Plzeňské bráně 1
Pardubice - CrossCafe Třída Míru, Třída Míru 110
Železná Ruda - CrossCafe Klostermann, Klostermannovo náměstí 24
Ostrava - CrossCafe Zámecká, Zámecká 15
Olomouc - CrossCafe Riegrova, Riegrova 24
Havířov - CrossCafe Na Dlouhé, Dlouhá třída 5
Tábor - CrossCafe Grand, náměstí Františka Křižíka 522
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Počáteční stav franchisové spolupráce:
- Otevření franchisy v již existující kavárně – rebranding
- Varianta s obvykle nejnižšími nároky na vstupní investice. Vhodná pro zavedené kavárny, které cítí prostor k růstu prostřednictvím spojení se silnou značkou. Franchisant čerpá výhody plynoucí ze značky, zkušeností a podpory franchisora. Náklady obvykle do 0,5 mil. Kč.
- Otevření franchisy v nových prostorech
- Je třeba vytipovat vhodný prostor pro pronájem místa pro kavárnu nebo mít prostor vlastní. Počáteční investice je výrazně ovlivněna od potřebných stavebních úprav. Náklady bez stavebních prací se obvykle pohybují mezi 2,7 až 3,9 mil. Kč. K tomuto řešení patří mnoho výhod i nevýhod. Výhodami jsou např. možnost výrazněji ovlivnit vzhled a styl kavárny, možnost vybavení novým nejmodernějším zařízením s plnou garancí. Nevýhodami pak mohou být rizika spojená se vznikem nového provozu – nevyzkoušené místo bez historie, vychází se z odhadů nikoli z konkrétních dat minulých prodejů.
- Rozšíření současného provozu o franchisu CrossCafe
- CrossCafe je hravá variabilní forma kavárny, která lze přidružit k jiným vhodně doplňujícím se provozům jako jsou např. pekárny, rychlé občerstvení, knihkupectví apod. Náklady zde jsou dle individuálního projektu ve výši 1,5 až 2,5 mil. Kč
Potřebná počáteční investice
Licenční náklady franchisy:
- Vstupní a rezervační poplatek 100 tis. Kč
- Průběžný franchisingový poplatek 3,5% z obratu
- Marketingový poplatek 1,2%
Orientační investice do přípravy prostor a vybavení kavárny vždy dle stavební náročnosti:
- Otevření franchisy v již existující kavárně (rebranding) – okolo 0,5 mil. Kč
- Otevření franchisy v nových prostorech (bez stavebních prací) – 2,7 až 3,9 mil. Kč
- Rozšíření současného provozu o franchisu CrossCafe – 1,5 až 2,5 mil. Kč
Pokud vám část vlastních finančních prostředků chybí, můžeme vám poskytnout půjčku až do výše 50 % celkové částky se splatností až 5 let.
Smlouva se uzavírá na 10 let.
Základní požadavky
Místo:
- Větší a střední města s min. počtem obyvatel 25 tisíc
- Plocha 70 – 170 m² s velkými výlohami pro zviditelnění prostoru kavárny
- Místa s vysokou frekvencí lidí – pěší zóny v centru města, frekventované ulice, nákupní centra, nádraží apod. Dále místa s vyšší koncentrací studentů.
Kandidát:
- Osobní angažovanost a chuť podnikat v osvědčeném systému
- Ochota učit se a profesně růst
- Motivovaný týmový hráč
- Kapitálové zajištění ve výši dle potřeb počáteční investice včetně rezervy do úvodních měsíců
- Zkušenosti v gastronomii výhodou (není podmínkou)
Informace o franšízorovi

CrossCafe original s.r.o.
Ledecká 2207/19, Plzeň 323 00
+420 770 149 499
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Lukáš Jícha - manažer rozvoje sítě kaváren
Více informací
Správcem osobních údajů je CrossCafe original s.r.o. (Ledecká 2207/19, Plzeň 323 00 ). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému CrossCafe Original a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na crosscafe.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.

La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.

Obsadit celou republiku svými kavárnami, takový je plán konceptu Kafec. Pomoci mu v tom mají franšízanti. Kdo se může ucházet o licenci?
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty značky iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.