gastronomie

Vzhůru na západ
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.

UGO dává franšízantům možnost růst
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?

Subway s novým majitelem?
Jedna z největších světových franšízových značek má být na prodej. V Česku aktuálně funguje 11 poboček.

V centrech měst i obchoďácích
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.

Otevíráme kavárnu s výběrovou kávou
Snem mnoha začínajících podnikatelů v gastronomii je mít kavárnu, která je něčím jiná, originální. Díky franšíze nemusí být nesplnitelným.

Školní bufety ve franšíze
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.

Sladká franšíza na cestě za expanzí
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.

Co měsíc, to nová kavárna
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.

Nový hráč na fastfoodovém trhu
První pobočky by zde v příštím roce měl otevřít řetězec restaurací Popeyes. Do Česka vstupuje prostřednictvím master-franšízy.

Ve franšíze jsem zúročil zkušenosti z řady oborů
O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?

Oživení na obzoru
Plány pro rok 2023 má franšíza Tak trochu jiná točená jasné. Chce otevřít nové prodejní místa i obohatit nabídku franšízantů.

Třetí pobočka v Praze
Milovníci Amici Pizza & Burgers mohou nově navštívit pobočku na pražském Chodově. Jak složité je získat licenci této franšízové značky?

Žena v čele McDonald´s
Novou generální ředitelkou společnosti McDonald’s pro český a slovenský trh se stala Yuliya Badritdinova. Aktuálně tak má na starosti 3 trhy.

Franšíza v samém centru Prahy
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.

Naše pobočky nabízí kávu i zážitek
„Pokud chcete být nejlepší, musíte mít všechny nejlepší znalosti a praxi,“ Crina Ciocian, Managing Partner a šéfka Business Development franšízové sítě Meron.

Raketový pizza byznys
Franšíza Raketou.cz má ambici rozšířit se do všech regionů republiky. Pomoci jí v tom mají franšízoví partneři. Čím se liší od konkurence?

Pizzerie s mezinárodním brandem
„V rámci strategie se zaměřujeme na udržitelný růst, jehož cílem je generovat zisk,“ říká manažer rozvoje franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.

Úspěch sítě závisí na franšízantech
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.

Franšíza v krabičce
Společnost iCatering rozjíždí franšízový koncept iBoxík. Franšízantům slibuje návratnost investice do dvou let. Kdo se může ucházet o licenci?

Rozšiřování v Česku i zahraničí
Bistra Poe-Poe se pomalu, ale jistě vracejí na předcovidová čísla. Cílem franšízora je další expanze, zaměřit se chce zejména na oblast Čech.

Zisk díky trdelníku
Koncept Trdlokafe zjednodušil a zautomatizoval procesy tak, aby se ze stánku s trdelníky a kávou stala pasivnější investice a hledá franšízanty.
Zobrazit v katalogu franšíz

























