gastronomie

Pizza Hut na lovu franšízantů
Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.
Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.

Konec CrossCafe v Praze?
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.

Krize odhaluje příležitost
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.

Investice do rozvozu se vyplácí
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.

Bezpečný a kvalitní servis je základ
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.

Růst sítě i počtu zaměstnanců
McDonald´s má za sebou úspěšný rok. A to i přesto, že fungování franšízantů a jejich poboček bylo omezeno.

Nová pobočka na obzoru
„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.

Investice do budoucnosti
V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.

McDonald´s míří do menších měst
Na konci října otevřel fastfoodový koncept McDonald´s již třetí pobočku ve Zlíně. Prostřednictvím franšízy chce expandovat nejen ve velkých městech a při dálnicích.

Příležitost pro podnikatele s nasazením
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?

Nové pobočky i rebranding stávajících
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.

Originalitou za úspěchem
Omezení fungování gastronomických provozů nebude trvat věčně. Pokud je tedy vaším cílem podnikat v této oblasti, je ten správný čas na nalezení té pravé franšízy.

V každém hlavním městě Evropy
„Slovenský trh již máme zcela pokrytý. V Česku, Maďarsku a Polsku prostor pro nové franšízanty stále je,“ říká majitel konceptu La Donuteria Peter Straňák.

Krize v gastronomii se opakuje
Provozovatelé restaurací, barů, kaváren a bister kvůli pandemii coronaviru zažívají těžké časy. Týká se to i franšíz. Jaký vliv na ně současný částečný lockdown má?

Bagetový byznys jede
Širší centrum Prahy má Bageterie Boulevard pokryté. Na jaké lokality se tato franšíza zaměří nyní?

Na konci roku 10 poboček
„V září otevřeme 3 pobočky na Moravě, jejichž rozjezd posunula pandemie," prozrazuje Petr Tuháček, majitel gastronomického franšízového konceptu Volos.

Byznys na vesnici funguje
Franšíza Tak trochu jiná točená se s novou strategií zaměřuje na objíždění se zmrzlinovými stánky menších obcí. Franšízanti díky tomu dosahují zajímavých tržeb.

Kavárna do čtyř měsíců
Franšízová síť kaváren CrossCafe chce otevírat 5 poboček ročně. V září otevře již třetí kavárnu v Liberci.

Salaterie za 15 milionů
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.

Bistro na cestě za zákazníky
Vládní opatření donutila franšízu Poe Poe přerušit provoz všech poboček. Dnes se již vše pomalu vrací do normálu.

Pěkně propečený byznys
Rodinná síť restaurací z Lotyšska Steiku Haoss chce překročit hranice země. Nabízí příležitost pro master-franšízanty.