gastronomie

gastronomie | 13.09.2019

Od volantu k veganským burgerům

Přemýšlíte, co mají společného závodní okruhy Formule 1 a franšízové podnikání? Lewise Hamiltona.

Přemýšlíte, co mají společného závodní okruhy Formule 1 a franšízové podnikání? Lewise Hamiltona.

gastronomie | 29.08.2019

Rychle, zdravě, kvalitně

Láká vás podnikání v oblasti gastronomie, ale nemáte v tomto oboru mnoho zkušeností? Řešením pro vás může být franšíza Salad Box.

gastronomie | 26.08.2019

Vítězné burgery z Brna

Gastronomická síť Amici Pizza & Burgers má poměrně hustou síť poboček na Moravě. V roce 2020 „zaútočí“ s franšízou na Čechy.

gastronomie | 15.08.2019

Méně zaměstnanců, méně starostí

Myslíte si, že provozovat restauraci či bar znamená zaměstnávat početný personál? Nemusí tomu tak být vždy. Franšíza Easy Wine ví, jak na to a nabízí licenci pro rozvoj sítě v Česku.

gastronomie | 05.08.2019

V Česku máme kam růst

Síť restaurací Hadog Burgers má na trhu od června první franšízu. Najdete ji v Brně. Do jakých míst koncept dále míří, odhalil jeho majitel Patrik Habart.

gastronomie | 08.07.2019

Abychom uspěli, musíme jít s dobou

Podporuji to, co vnímám, že je dobré, kvalitní a regionální, prozradila část své strategie Pavla Polišenská, majitelka Ice Café, která se stala jednou z vítězek OCP.

gastronomie | 03.07.2019

Češi milují gastro byznys

Za posledních 9 let se počet firem v oblasti gastronomie zdvojnásobil. Stále je však oborem, ve kterém chce rozjet byznys řada Čechů. Daří se jim to i díky franšíze.

gastronomie | 24.06.2019

Do konce roku budeme 100% franšízoví

Všechny nové pobočky otevíráme s franšízanty, je to důležité, aby už od začátku restaurace byla profitabilní pro obě dvě strany, říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ & SK McDonald´s.

gastronomie | 17.06.2019

Chceme pobočky u nás i v zahraničí

Náš franšízant může svůj byznys rozjet během dvou až tří měsíců, říká v rozhovoru Jan Kapolka, spolumajitel sítě restaurací Los Capolitos.

gastronomie | 14.06.2019

Bar bez alkoholu? Je to možné

Co to je za nápad otevřít si bar a nabízet v něm jen nealkoholické nápoje? Taková by byla typická reakce lidí z celého světa. Jeden takový funguje v Irsku.

gastronomie | 10.06.2019

S Fruitisimem míříme do nových lokalit

„Profil zájemců o naše franšízové licence se mění, stále častěji se hlásí mladí lidé pod 30 let,“ prozrazuje Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group.

gastronomie | 05.06.2019

Franšíza zákazníkům na očích

Turisticky atraktivní lokality, akce pro děti i břehy řek plné vodáků. To jsou místa, kam se svými stánky míří nový koncept „Tak trochu jiná točená“. Zájemcům o licenci nabízí dvě možnosti spolupráce.

gastronomie | 29.04.2019

Naši franšízanti mají různá očekávání

Chceme posílit pozici Subway v Praze a Brně, kde stále vidíme potenciál pro růst počtu poboček, prozrazuje Irena Očková, Communications Specialist franšízové sítě Subway.

gastronomie | 15.04.2019

Určujeme trendy v gastronomii

Většina poboček značky UGO je provozována franšízanty. Chceme, aby jejich podíl dále rostl, prozrazuje Lukáš Prauss, Expansion Director společnosti UGO Trade.

gastronomie | 08.04.2019

Restaurační byznys nelze dělat bez lidí

Franšízový koncept The PUB chystá letos vstup na asijský trh. Nejen to v rozhovoru prozradil jednatel společnosti Martin Šampalík.

gastronomie | 15.03.2019

Zlaté kruhy hlásí stovku

Fastfoodový gigant a ikona franšízingu McDonald´s působí v Česku již 27 let. Nedávno zde otevřel 100. restauraci.

gastronomie | 13.03.2019

Příležitost se ukrývá v poctivých burgerech

Uspět na franšízovém trhu díky kvalitním surovinám a vstřícnosti k chutím zákazníků, takový je cíl konceptu Hadog Burgers. Kdo se může stát franšízantem značky?

gastronomie | 28.01.2019

Šance pro podnikatele i v menších městech

Brno a České Budějovice patří mezi nejbližší cíle pro expanzi franšízové sítě CrossCafe, prozradil Martin Lomický, spolumajitel společnosti CrossCafe Original.

gastronomie | 02.01.2019

Když byznys prochází žaludkem

Zájem o obor a láska k dobrému kvalitnímu jídlu je pro Sklizeno při výběru franšízantů důležitější, nežli zkušenosti. Na výběr jsou pak 3 formáty prodejen s kvalitními potravinami.

2
3
4
5
další  
posledni