gastronomie

z domova | 07.12.2018

Los Capolitos otevřelo první franšízu

Síť mexických restaurací našla franšízanta, s nímž zprovoznila pobočku v Opavě. Nyní primárně cílí na velká krajská města, v nichž sídlí vysoké školy.

Síť mexických restaurací našla franšízanta, s nímž zprovoznila pobočku v Opavě. Nyní primárně cílí na velká krajská města, v nichž sídlí vysoké školy.

z domova | 16.11.2018

Byznys na léto i zimu

Yogoterie slaví 4 roky působení na trhu. Díky novému produktu pomáhá franšízantům vydělávat i když venku mrzne.

rozhovor týdne | 12.11.2018

Amici chystá vstup na zahraniční trhy

Síť restaurací Amici vznikla v Brně, dnes má díky franšíze pobočky i v dalších městech. Nové plány v rozhovoru prozradila Andrea Valoušková z Amici Pizza & Burgers.

z domova | 05.11.2018

Fruitisimo umí pomoci franšízantům s financováním

Franšízová síť Fruitisimo expanduje i za hranicemi země. Jen v tuzemsku má aktuálně 60 prodejen a dalších 5 ještě letos otevře.

rozhovor týdne | 15.10.2018

Naše franšíza dává prostor inovacím

Do půlky roku 2019 plánuje Regal Burger otevřít svou první franšízovou pobočku, a to v Pardubicích. V rozhovoru to prozradil ředitel společnosti Boris Řezníček.

z domova | 15.10.2018

Bageterie Boulevard má Drive

Franšízová síť Bageterie Boulevard otevřela první samostatně stojící restaurace typu BB Drive. S jejich rozšířením do dalších měst České republiky počítá.

ze světa | 12.10.2018

Originalita vydělává

Jak už název napovídá, Easy Wine a Easy Beer jsou inovativní gastronomické koncepty, které své zákazníky přitahují jako magnet. Shodnou se na tom jejich majitelé i franšízanti.

ze světa | 10.10.2018

Pohlcená polská Telepizza

Novým majitelem společnosti Telepizza Polska se stal AmRest. Zaplatit za ni měl 8 milionů eur. Bude se tento trend opakovat i v dalších zemích?

ze světa | 01.10.2018

Grandiózní a atypický

Je to více než dva roky, co Starbucks oznámil, že vstoupí na italský trh. První kavárna byla otevřena začátkem září v Miláně, v exkluzivním formátu.

ze světa | 28.09.2018

Podnikání dva v jednom

Partnerovi, který se dobře vyzná na českém trhu, nabízí exkluzivní licenci i americký řetězec Dairy Queen. Spojuje myšlenku restaurace a cukrárny v jednom.

z domova | 21.09.2018

UGO chystá další rozvoj franšízy

Síť salaterií a freshbarů značky UGO letos předala celkem 9 již existujících poboček do rukou franšízantů. V tomto trendu hodlá pokračovat.

moje franšíza | 08.09.2018

Franšízou UGO si byl absolutně jistý

Jiří Wasserbauer je „dítě UGO“. Do společnosti nastoupil hned po škole, postupně si vyzkoušel několik pozic v managementu a poté se stal úspěšným franšízantem 4 provozoven.

z domova | 03.09.2018

S novým franšízantem v Olomouci

Po dvouleté pauze se do hanácké metropole vrací restaurace Potrefená husa, pivovarský koncept společnosti Pivovary Staropramen.

ze světa | 30.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola vstoupí do obchodování s kávou s franšízovou licencí Costa Coffee od společnosti British Whitbread.

z domova | 22.08.2018

Prostor pro gastro franšízy roste

Problémem gastronomických franšízových konceptů je často nedostatek kvalitních míst pro jejich pobočky. Současný trend jim nahrává. Obchodní centra zvětšují tzv. food courty.

rozhovor týdne | 20.08.2018

Letos 6 nových poboček

Restaurace Pizza Coloseum na náměstí každého města s více než 100 tisíci obyvateli. Takový je cíl Tomáše Přibyla, výkonného ředitele společnosti Coloseum Restaurants.

z domova | 20.08.2018

Francouzský gigant míří do Česka

Na český trh chce vstoupit pekárenský řetězec Délifrance. Jejich francouzské delikatesy jsou k mání v pobočkách po celém světě.

z domova | 17.08.2018

Nejznámější franšíza vydává vlastní měnu

Světoznámý fastfoodový řetězec McDonald`s chystá velkolepé oslavy na počest jejich nejslavnějšího produktu. Big Mac slaví 50. narozeniny.

ze světa | 03.08.2018

Franšíza pro rodinu

Rodinná síť amerických restaurací Denny´s chce vstoupit na evropský trh. Exluzivní licenci nabízí i českým podnikatelům.

2
3
4
5
další  
posledni