360pizza

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
360pizza je nový koncept skupiny Crocodille, která již úspěšně provozuje franšízovou síť Bageterii Boulevard.
Pod značkou 360pizza zavádí nový typ restaurace se samoobslužnými kiosky bez nutnosti komunikovat s obsluhou, ve které si může zákazník sestavit pizzu dle vytříbených chutí s velmi rychlou dostupností - do 6 minut (360 sekund) od objednání. Variantou je také možnost objednání online s doručením do 30 minut.
Vedle své sestavené pizzy si zákazníci můžou vybírat z rozsáhlé nabídky, jak tradičních receptur neapolské pizzy, tak z nabídky Pizza Regionale, kde receptury sestavuje italský pizzař, který své zkušenosti získal po boku známých evropských šéfkuchařů.
Nabídka pizzy je rozšířena i o italské dezerty, polévky, saláty. Z nápojů pak italské domácí malinovou limonádu, pivo, víno, cider a další na místě vyráběné nealkoholické nápoje.
V čem je 360pizza výjimečná?
Vedle amerických konceptů, které vstupují na český trh, představuje koncept pizzu tak, jak ji lidé znají z místa jejího zrození – tedy z Itálie. Rozhodující je kvalita těsta. Na jeho vývoji se podíleli italští technologové a při stavbě konceptu mu bylo věnováno nejvíce času. 360pizza je „prostě z jiného těsta“.
Proč franchisa 360 pizza?
- důraz na vývoj a kvalitu
- vlastní originální styl
- jednoduchý management
- podnikání bez velkého počtu zaměstnanců
- silná evropská značka
- rodinná společnost
Vlastní provozovny
- Praha 6, Vítězné nám. 3
- Praha 8 Karlín, Thámova 289
Franšízové provozovny
- Praha 5, Nový Smíchov
- OC Spektrum Čestlice
Hledáme franšízanty ve větších městech a lokacích České republiky.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Know-how
- Zázemí silné společnosti
- Vybudovanou logistiku zásobování
- Centrální nákup surovin
- Vývoj nových produktů
- Školení zaměstnanců
- Softwarové vybavení a jeho inovace,
- marketingovou podporu aj.
Potřebná počáteční investice
- Investice již od 3 mil. Kč bez DPH
- Výše investice se odvíjí od lokace a očekávaného obratu provozovny a tedy i požadavcích na technologie
- Franšízant získá od franšízora:
- možnost užívání vybrané lokace
- architektonickou studii a projekt
- výstavbu provozovny na klíč
- pomoc při zaškolení personálu pro otevření jednotky.
Základní požadavky
- Ochota denně se podílet na chodu své restaurace
- Zkušenost v oblasti řízení zaměstnanců výhodou
- Zájem na vlastním růstu
- Ideálně zkušenost s gastro provozem
- Dostatečný kapitál a zajištění personálu pro provoz restaurace (se vším ostatním vám v rámci franšízových vztahů pomůžeme).
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Tomáš Bek - expansion & franchise recruitment manager
Více informací
Správcem osobních údajů je Crocodille ČR, spol. s r.o. (Poděbradská 55/88). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému 360pizza a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na 360pizza.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Franšíza 360pizza se na našem trhu pomalu rozrůstá. Jaké podmínky musí uchazeči o licenci splnit?
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
Pizzerie s kvalitní italskou pizzou na celém území Česka. Taková je vize nového franšízového konceptu 360pizza skupiny Crocodille. Kdo se může stát franšízantem?

Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.
Řetězec restaurací Pizza Hut společnosti AmRest v České republice a na Slovensku rozšiřuje svou síť a hledá nové franšízanty.
Původně si chtěli otevřít malý vinný bar. Dnes Lukáš Jakubek spolu se Stanislavem Virdzekem provozují franšízu La Donuteria v Praze. Kdy přišla změna?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Správný prostor, nadšení a odhodlání i kapitál na rozjezd. To vše potřebují franšízanti pro otevření vlastní pobočky pod značkou Mr. Sushito. Kolik musí investovat?

Sladký byznys se značkou Donuterie lze rozjet už za necelý milion. Jaké jsou podmínky spolupráce?
Chtějí Rusové napodobit McDonald's? Mírně upravené logo a název Strýček Váňa by mohly nahradit brand této globální sítě v Rusku.
„V Česku vidíme prostor až pro 40 poboček, prozrazuje Milan Zocher," ředitel společnosti Fæncy Fries.
V mezinárodní soutěži Global Franchise Awards 2022 na International Franchise Convention zvítězila australská značka Boost Juice.
Manažerské schopnosti, finanční stabilita, vášeň pro jídlo a prozákaznický servis. To je to, co u svých franšízantů hledá Burrito Loco.
Franšízová fastfoodová síť McDonald’s zvýšila v Česku tržby o téměř pětinu. Restaurace loni navštívilo přes 55 milionů zákazníků.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.