Bageterie Boulevard

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
JSME ČESKÁ FIRMA A ROZUMÍME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM
BAGETERIE BOULEVARD (BB) je exprès gourmet koncept designových restaurací rychlého občerstvení s nabídkou čerstvých a zapečených baget, připravovaných na objednávku zákazníka Tyto bagety tvoří hlavní sortiment značky. BB je výrazným protipólem amerických fastfoodových řetězců a vychází z evropských základů gastronomie s odkazem především na Francii.
Značka BB dnes symbolizuje moderní evropský styl života s důrazem na kvalitu, čerstvost a autenticitu surovin. Kromě stále základní nabídky zákazníkům přibližuje evropské chutě prostřednictvím svého gurmánského Chef menu, Fit Calories a Specialité du Chef.
Zároveň má nezaměnitelný design a styl komunikace, charakterizovaný zejména vtipně smyšlenými novinovými výstřižky, které se objevují ve výzdobě restaurací, na produktových obalech nebo v satirických článcích na papírových prostíráních.
BB vyhledávají nároční zákazníci, kteří se nespokojí s nabídkou tradičních fastfoodových řetězců a hledají kvalitnější variantu stravování.
Jsme česká rodinná značka s dlouholetou tradicí a silným zázemím společnosti Crocodille pod vedením jediného vlastníka, pana Petra Cichoně, který úspěšně podniká v oboru již více než 26 let.
TŘI ZÁSADNÍ PILÍŘE, KTERÝMI SE ŘÍDÍME
Naší největší devizou je zájem na prosperitě a rozvoji franšízanta, a proto se snažíme nastavit franšízovou spolupráci tak, abychom značku BB společně posilovali.
- K Vašim penězům se chováme, jako by to byly naše investice
- Nákupní ceny jsou transparentní
- Pokud nevyděláváte, neplatíte franšízový poplatek 6%
VZÁJEMNÁ SPOLUPRÁCE = PERFEKTNĚ VYLADĚNÝ PROCES
Proč my?
- K Vašim financím se chováme jako k našim vlastním investicím.
- Máme vlastní nenapodobitelný styl.
- Nabízíme pestrý výběr produktů, které lidem chutnají.
- Klademe důraz na vývoj a kvalitu.
- Jsme silná evropská značka.
- Jsme rodinná společnost.
- Pokud nevyděláváte, neplatíte franšízový poplatek.
Co nabízíme?
- Práci, která Vás bude bavit.
- Dlouhodobý příjem a zhodnocení Vaší investice.
- Osobní rozvoj a realizaci.
- Vytvoření vlastního týmu.
- Podílení se na vývoji značky.
- Možnost rodinného byznysu.
- Transparentnost nákupních cen.
Co potřebujeme od Vás?
- Ochotu denně se podílet na chodu své restaurace.
- Absolvování školení*.
- Zkušenosti v oblasti řízení zaměstnanců.
- Zájem na vlastním růstu.
- Minimálně 2,5 mil. Kč vlastních prostředků.
- Ideálně také zkušenost s gastro provozem.
*Školení neboli adaptaci absolvuje bez výjimky každý franšízant a každý zaměstnanec podílející se na provozu konceptu BB. Doba školení je závislá na druhu vykonávané pozice.
Vlastní provozovny
- Praha 1, Vodičkova 21
- Praha 6, Vítězné náměstí 14
- Praha 1, Národní třída, Národní 27
- Praha, Železná
- Praha, I.P. Pavlova
- Liberec, Pražská 2
- Slovenská republika, Bratislava, Eurovea, Pribinova 8
- Německo - Berlín, Drážďany
- Drive Vestec
Připravované provozovny
- Praha, OC Galerie Butovice
- Praha, Dukelských hrdinů
- Kolín, OC Futurum
- Mladá Boleslav, Bondy centrum
Franšízové provozovny
- Praha - Černý Most, Letná, Na Poříčí, Zličín, Sokolovská, Harfa, Flora, Arkády Pankrác, Francouzská, Thámova, Koruna, Letňany
- Praha / drive - Hornoměcholupská
- Hradec Králové - Futurum, Aupark
- Brno - Vaňkovka, Olympia
- Plzeň - Borská pole, Olympie, Plaza, Rondel
- Ostrava - Nová Karolína
- Ústí nad Labem
- Pardubice
- Kladno
- Slovensko - Bratislava Central
- Emiráty - Dubai (Jumeirah), AUD (American university of Dubai)
- Slovensko - Bratislava Central
- Emiráty - Dubai (Jumeirah), AUD (American university of Dubai)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
SE VŠÍM VÁM POMŮŽEME
Hlavní pracovní náplní franšízora (tedy nás) je poskytovat franšízantovi (tedy Vám) know – how značky a průběžně jej aktualizovat. Za toto hradíte franšízový poplatek a poplatek za správu konceptu. Zároveň se Vám však snažíme pomoci i v ostatních oblastech.
Před otevřením provozovny:
- Vyhledání vhodné lokality
- Architektonická studie a projekt provozovny
- Výstavba a vybavení provozovny na klíč
- Nábor a vyškolení kompletního personálu včetně Vás, kde Vás zasvětíme do jednotlivých procesů BB (provoz, kvalita, marketing, finance, personalistika, kontrola restaurací, věrnostní systém, software aj.)
- Financování provozovny včetně doporučený bankovního institutu (Je možné řešit i po vlastní ose.)
Po otevření provozovny:
- Zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů (zejména marketingových) včetně technologie a logistiky
- Podpora area manažera
- Nastavení marketingové strategie a pomoc při lokálním marketingu
- Kontrolní systémy provozovny
- Kompletní softwarové vybavení – pokladní systém, sklady, objednávky, personalista
- Hodnocení Vaší výkonnosti a hledání optimálního řešení
- Vývoj a dodržování standardů značky
TYPY FRANCHISOVÝCH PROVOZOVEN BB
BB se vyznačuje variabilitou typů provozoven. Pro naše potřeby je rozdělujeme na tři hlavní linie:
HIGH STREET
- Výměra: min. 100 m2
- Umístění a styl: na velmi frekventovaném místě, přízemí (možnost i patra), ideálně rohový, velké výlohy, širší vstup, ne příliš komplikovaný půdorys, ve městě s 50 000+ obyvateli
- Průchodnost: okolo provozovny min. 8 - 10 000 lidí denně. Dostatečná kapacita médií – voda, elektro, kanalizace, možnost vzduchotechniky
FOOD COURT
- Výměra: min. 50 m2 (dle specifikace centra) + sklady
- Umístění a styl: typizovaná jednotka nacházející se v obchodním centru v rámci food courtu nebo roh fasády
- Průchodnost centra: min. 10 000 lidí denně
- Dostatečná kapacita médií: voda, elektro, kanalizace, možnost vzduchotechniky
DRIVE
- Výměra pozemku: min. 1 000 m2, samostatná budova od 250 m2
- Umístění a styl: budova (novostavba, čerpací stanice, hotel, apod.) nebo pozemek umístěný samostatně nebo v rámci čerpací stanice (i stávajícího objektu), retail parku; na velmi frekventovaném a strategickém místě, většinou na okraji měst u příjezdové hlavní komunikace (křižovatky, dálnice, rychlostní komunikace, „výpadovky“, parkoviště obchodních center apod.)
- Průjezdnost: min. 15 000 aut denně
Potřebná počáteční investice
Pro účely vstupu do franšízového systému BB požadujeme, aby kandidát disponoval také svými vlastními finančními prostředky, které do podnikání vloží. Minimálně požadujeme částku 2,5 mil. Kč. Vzhledem k tomu, že orientační cena provozovny se pohybuje od 5 mil. Kč výše, je možné, aby franšízant využil i úvěrové financování. Pro tyto účely máme dohodnutou spolupráci s předními bankovními ústavy. Je však možné financování řešit i po své vlastní ose.
Investice, které musí udělat franšízant, rozdělujeme do dvou kategorií: Prvotní a Měsíční poplatky. Prvotní představují počáteční náklady při zakoupení licence a investování do provozovny. Dále pak měsíční poplatky, které budete muset v rámci užívání licence BB uhradit franšízorovi nebo proinvestovat.
PRVOTNÍ INVESTICE
- Vstupní poplatek: 15.000 EUR
- Kauce: 1 mil. Kč
- Investice: Kupní cena
- Školení zaměstnanců
- Prvotní náklady + Rezerva
MĚSÍČNÍ POPLATKY
- Franšízový poplatek: 6% z čisté tržby
- Správa konceptu: 2% z čisté tržby
- Lokální marketing: 1% z čisté tržby
- Národní marketing: 1% z čisté tržby
- Fond modernizace: 2% z čisté tržby
PROVOZNÍ NÁKLADY
- Nájemné a energie
- Mzdové a personální náklady
- Suroviny, obaly a logistika
- Marketing v rámci a okolí provozovny
- IT a Systémy
- Kontrolní mechanismy provozovny
- Ostatní provozní, režijní a finanční náklady
Částky zde uvedené jsou orientační a odvíjí se od typu provozovny.
Základní požadavky
- Finanční zajištění (možno úvěrem)
- Osobní angažovanost
- Ochota trénovat se, ochota ke změnám
- Zkušenosti s restauračním provozem (není podmínkou)
VHODNÁ LOKALITA PRO OTEVŘENÍ FRANŠÍZOVÉ RESTAURACE BAGETERIE BOULEVARD
Otázka vhodné lokality je pro nás natolik primární a určující, že vyhledáváme pouze TOP lokality, o kterých jsme naprosto přesvědčeni. Všeobecně pro naše nové provozovny hledáme vhodné prostory s vysokou průchodností. Lákavé jsou pro nás prostory v komerčních centrech, domech, prostranstvích vhodných pro výstavbu samostatně stojící Bageterie Boulevard nebo pozemky hodící se pro realizaci BB Drive. Jsme schopni převzít i stávající provozovny /nejen gastro provoz/.
Kritéria
- Město s více než 100 000 obyvateli
- Plocha 50 m2 – 100 m2 = zázemí/kuchyně (forma take away či OC se společným lobby)
- Plocha 150 m2 – 400 m2 = cca 100 m2 zázemí/kuchyně a zbytek prostoru food court
- Velké výlohy pro prezentaci firmy, v přízemí na dobře viditelném místě
- Velmi frekventovaná lokalita, nejlépe v centru města, na náměstí, na pěší zóně, v obchodě, ve stanici metra, v obchodním centru či u zastávek MHD
- Pozemek (pro DRIVE) na velmi výhodné lokalitě s rušným provozem aut (plocha = cca 3000 m2)
Informace o franšízorovi

Crocodille ČR, spol. s r.o.
Poděbradská 55/88
198 00 Praha 9
+420 724 584 261
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Markéta Krejčíková
franchise partner manager https://www.bb.cz/fransiza
Více informací
Správcem osobních údajů je Crocodille ČR, spol. s r.o. (Poděbradská 55/88
198 00 Praha 9 ). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Bageterie Boulevard a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na bb.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
Širší centrum Prahy má Bageterie Boulevard pokryté. Na jaké lokality se tato franšíza zaměří nyní?
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
O tom, že koronavirová krize má na český franšízový trh velký dopad, není pochyb. Jak se s tím některé značky vyrovnávají?
Síť restaurací Bageterie Boulevard se i díky franšíze v posledních letech viditelně rozrostla. Odráží se to i na známosti značky v regionech.

Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
McDonald´s má za sebou úspěšný rok. A to i přesto, že fungování franšízantů a jejich poboček bylo omezeno.
„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.

V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.
Na konci října otevřel fastfoodový koncept McDonald´s již třetí pobočku ve Zlíně. Prostřednictvím franšízy chce expandovat nejen ve velkých městech a při dálnicích.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Omezení fungování gastronomických provozů nebude trvat věčně. Pokud je tedy vaším cílem podnikat v této oblasti, je ten správný čas na nalezení té pravé franšízy.
„Slovenský trh již máme zcela pokrytý. V Česku, Maďarsku a Polsku prostor pro nové franšízanty stále je,“ říká majitel konceptu La Donuteria Peter Straňák.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.