Se Starbucks na čaj

Celkem 62 milionů dolarů zaplatila americká síť Starbucks za převzetí řetězce prodejen čaje Teavana. Ten v současné době provozuje na americkém kontinentu zhruba 300 prodejen. Díky akvizici gigantem Starbucks by se jejich počet měl v dalších letech zvýšit. Součástí strategie je pak také zřízení v některých prodejnách koncept čajových barů. „Jsme přesvědčeni o tom, že oblast čajů je v současnosti zralá pro další růst. Jsme připraveni pro čaj udělat totéž, co jsme před více než třemi desítkami let udělali pro espresso,“ říká generální ředitel Starbucks Howard Schultz.
Během roku 2013 bude Starbucks do sítě Teavana integrovat své know-how, a to včetně své pozice na poli sociálních a digitálních médií nebo věrnostního programu, do kterého je po celém světě zapojeno více než 10 milionů členů. Nedávno otevřela síť Teavana svůj první obchod na Blízkém východě, a to právě díky spolupráci se Starbucks a jeho tamním joint-venture partnerem, společností Alshaya. V následujících letech pak bude následovat rozvoj čajového řetězce i na dalších mimoamerických trzích, které jsou pověstné svou vysokou spotřebou čaje.
"Akvizice společnosti Teavana je zcela v souladu s naší strategií růstu v podobě inovací produktů, vstupování do nových oblastí podnikání a expanzí prostřednictvím nových distribučních kanálů,“ doplňuje Jeff Hansberry ze společnosti Starbucks, který je odpovědný za rozvoj nově vznikajících značek, a který převezme vedení nové dceřiné firmy společnosti Starbucks.
Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...