Do expanze s novým kabátem
Společnost Oxalis v druhé polovině minulého roku rozjela rychlou expanzi. Od září otevřela 7 úplně nových poboček. Loni také upravila pravidla pro novou franchisu Oxalis a úspěšně se jí podle nich podařilo transformovat 4 franchisové prodejny. Firma nechce zatím předjímat a hodnotit, jak se pobočkám daří, ale věří, že se úspěch dostaví.
Oxalis chce v nastartované expanzi pokračovat. "Rozhodně bychom rádi více expandovali a zastavili se na čísle 20, co se franchisových jednotek týče. To je náš cíl. Jestli se podaří tento plán splnit v letošním roce, uvidíme," říká k rozvoji manažerka obchodní & franchisové sítě Oxalis Pavlína Křivánková s tím, že franchisový koncept by firma chtěla rozšířit i do dalších zemí. To je zatím ve fázi příprav.
Úprava nových pravidel přinesla zejména propagaci značky Oxalis, pevné normy a zkvalitnění služeb pro franchisanty. Dalším přínosem podle společnosti bylo vymezení jasného rozdílu mezi péčí o franchisanty a ostatní zákazníky. Zájem o franchisu zaznamenává Oxalis z řad franchisantů značný. Aby aktivněji vyhledávala další zájemce, bude se účastnit akcí Výstava franchisingu v Praze a Franchising meeting point v Brně.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Letité zkušenosti s franšízou v Česku chceme přetavit i do mezinárodního prostředí," říká zakladatel franšízové sítě prodejen čaje a kávy Oxalis Petr Zelík.
Specializované prodejny značky Oxalis jsou podnikatelskou příležitostí i do menších měst. Jakou podporu franšízor nabízí?
„Žádná franšízová prodejna nebyla loni uzavřena, síť zůstala otevřena v plném rozsahu. Letos chceme růst,“ říká Petr Zelík, majitel konceptu Oxalis.
„Chceme v zahraničí najít partnery, kteří otevřou alespoň jeden vlastní obchod s kávou a čajem, a dále budou rozvíjet franšízovou síť," říká majitel konceptu Oxalis Petr Zelík.
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!