Bageta z okýnka

Fast foodové řetězce by měly zbystřit. S konceptem Bageterie Boulevard se jeho majitel Crocodille pouští do drive thru. Tímto krokem se chce společnost více přiblížit svým zákazníkům a zvýšit povědomí o celém konceptu. Síť s bagetami se rozvíjí i pomocí franchisy.
„Dá se říci, že zavedení drive thru je logickým vyústěním konceptu Bageterie Boulevard, který je postaven na principu fastfoodového řetězce,“ říká majitel Crocodille Petr Cichoň. První pilotní drive thru se objeví v obchodním centru Borská Pole v Plzni, který však nebude klasickým drivem, ale drivem v rámci centra. Zahájení provozu očekává Petr Cichoň v průběhu tohoto roku. V Praze by se následně měly otevřít drive thru Bageterie Boulevard v blízkém okolí centrály firmy.
Do Polska
Crocodille plánuje rozšířit koncept bagetové sítě i do zemí, kde už úspěšně působí. V současné době provozuje 16 restaurací a v tomto roce mimo drive trhu plánuje otevřít další 4 bageterie. V průběhu května by se také měla ve Varšavě otevřít první vlajkový obchod. Zatím jedinou zahraničí pobočkou, kde Bageterie Boulevard působí, je foodcourtová jednotka v Bratislavě na Slovensku. „Tato jednotka uspěla na slovenském trhu a doufáme, že minimálně to samé se podaří i ve Varšavě a v dalších zemích, kam plánujeme expanzi,“ doplňuje Petr Cichoň.
Bageterie Boulevard se těší i zájmu franchisantů. Podle Cichoně společnost oslovují zájemci z různých oborů podnikání, ale obracejí se na ni i její zákazníci. Zájemci procházejí důsledným výběrem a dlouhodobou adaptací. To podle Cichoně pomáhá chránit nejen značku, ale také ostatní franchisanty. Síť rovněž plánuje rozšířit portfolio o dětské menu, které by bylo nabízeno společně s Chef menu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...