Zdraví láká
Neutuchající zájem lidí o péči o zdraví vede franchisovou síť Svět zdraví k větší expanzi. Důkazem jsou i současní franchisanti, kteří si koncept oblíbili a rozhodli si otevřít více poboček. „Důkazem je například majitel sedmi poraden, který ve velmi krátké době připravuje spuštění dalších šesti provozoven,“ říká výkonná ředitelka Marta Nosková. Aktuálně se v ČR nachází 44 poraden a na Slovensku jich je 12. Společnost hodlá nadále zhušťovat svou síť především ve velkých městech, nevyhýbá se však ani malým městům, kde kvalitní služby v oblasti zdravého životního stylu stále chybí.
Polsko a Rakousko, to jsou další státy, kam se koncept rozhodl vstoupit a ukázat lidem, jak pečovat o své zdraví. Přípravy jsou v plném proudu. Marta Nosková je přibližuje : „Jako první krok v tuto chvíli aktualizujeme software, tak aby byl použitelný i v jiných zemích. Každá země se vyznačuje odlišnými jídelními i rodinnými zvyklostmi. Navíc každý trh nabízí rozdílné potraviny. To vše musíme v našem softwaru zohlednit.“ Marta Nosková dále dodává, že firma by ráda prorazila i na americkém trhu. Průzkumy podle ní hovoří o tom, že by zde Svět zdraví mohl uspět.
A s jakými problémy se podnikatelé potýkají? I u Světa zdraví se objevují tři základní kameny úrazu - zajištění financování, nalezení vhodného prostoru pro novou poradnu a výzvou je zejména najít kvalitní personál, se kterým tento druh podnikání stojí a padá. I přes překážky Svět zdraví zaznamenává neustálý zájem o franchisovou licenci, ať už u současných franchisantů či nových kandidátů.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...