Franchisový systém Ice’n’go je v provozu na 22 místech, polovinu z nich řídí franchisanti.
Úterý
17.09.2013
Pro franchisový koncept Ice’n’go pomalu končí sezona. Letos se může pochlubit zvýšením tržeb i počtu prodejních míst.
 

Sezonnost je pro některé společnosti zásadní. V rámci franchisových systémů se jedná především o oblast potravin. Nachází se zde koncepty, které jsou úspěšnější zejména v letním období. Jedním z nich je i franchisová síť Ice’n’go nabízející mražené produkty, který provozuje prodejní místa pouze na jaře a v létě, takže tento rok pro něj sezona pomalu končí. I přes kratší období firma zaznamenala letos velký nárůst tržeb i počtu prodejních míst.

Jak se bude franchisovému konceptu Ice’n’go dařit, ovlivňuje zejména počasí. „Jaro pro nás nebylo v prodejích úplně ideální, ovšem léto se nám vydařilo. Naše prodeje vzrostly meziročně o 50 %,“ říká Jan Šlechta, jednatel firmy Ice’n’go. Nezůstalo jen u tržeb, například v jižních Čechách firma nalezla zajímavá místa pro svůj rozvoj a hodlá zde svou síť nadále rozšiřovat. Atraktivní zůstávají i další lokality u nás. V celém Česku aktuálně provozuje 22 prodejních míst, z čehož polovina je ve vlastní režii a druhá je v rukou franchisantů.

Ačkoli letošní sezona končí, práce neustává. V tomto roce firma Ice’n’go vytipovala místa, na kterých chce zahájit jednání o možné spolupráci na další rok. „Dále nás čeká realizace nových investic, technická a hlavně personální příprava na další sezonu,“ dodává Jan Šlechta. Rovněž chce Ice’n’go posilovat povědomí o svém mraženém produktu, který je vyráběn z 80 % z čerstvého mléka a smetany.