
Spolupráce ve formě partnerství funguje i na internetovém poli. Ryze český e-shop CZC.cz se zabývá prodejem počítačů a elektronikou a pro svůj rozvoj využívá zejména partnerských prodejen. Od roku 1998 se síť internetových obchodů rozrostla na 45 poboček, z čehož 14 je provozováno ve vlastní režii. Ještě letos se firma chystá otevřít nové pobočky v říjnu a listopadu.
Aby byla svým zákazníkům firma CZC.cz blíže, snaží se rozšířit co nejvíce kamenných poboček. „Strategií, kterou jsme si vytyčili pro další období, je obsadit všechna okresní města. Nejaktuálněji se díváme na rozšíření sítě na jižní Moravě, výhledově je pro nás zajímavá také severní a východní Morava,“ popisuje další činnosti firmy marketingový ředitel Marek Šalanda. Úspěch letos firma zažívá nejen v rozšiřování sítě, ale také v růstu tržeb. Za celý rok očekává CZC.cz jejich meziroční nárůst o 30 %.
Trh s elektronikou poslední dobou vykazuje prudký rozvoj, lidé rádi nakupují produkty z pohodlí domova. I přesto jsou kamenné pobočky pro zákazníky důležité. CZC.cz si za dobu působení na trhu dokázala vytvořit jejich největší síť v ČR. „Asi 80 % našich zákazníků volí osobní odběr, a proto zákazníci vytváření nových prodejních a výdejních míst vítají,“ říká Marek Šalanda a dodává, že trendem při nákupu zboží je platba kartou či hotově přímo v obchodě.
PŘEČTI ČLÁNKY

Operátor O2 chce v Česku posílit své působení prostřednictvím regionálních obchodních zástupců. Kdo může s touto značkou podnikat?
Trh E-commerce je v České republice neustále na vzestupu. Koncept Kiwicode nabízí svým franšízantům šanci na něm prorazit a uspět.
Moderní podnikání není vždy složité, vydělávat lze i s pouhým notebookem. Franšízový e-shop nabízí nový český koncept Kiwicode, platbami po síti se zabývá litevská Paysera.
Kdo chce provozovat vlastní internetový obchod, má nyní možnost díky franšíze Kiwicode. Ta přichází s inovátorským modelem dropshippingového systému.
Prodejce elektroniky CZC.cz již pět let v řadě zvyšuje tržby dvouciferným tempem.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.