Společnost CZC.cz provozuje 31 partnerských a 14 vlastních obchodů.
Středa
16.10.2013
Internetový obchod CZC.cz rozšiřuje svou síť i pomocí partnerů. Zaměřuje se na okresní města.
 

Spolupráce ve formě partnerství funguje i na internetovém poli. Ryze český e-shop CZC.cz se zabývá prodejem počítačů a elektronikou a pro svůj rozvoj využívá zejména partnerských prodejen. Od roku 1998 se síť internetových obchodů rozrostla na 45 poboček, z čehož 14 je provozováno ve vlastní režii. Ještě letos se firma chystá otevřít nové pobočky v říjnu a listopadu.

Aby byla svým zákazníkům firma CZC.cz blíže, snaží se rozšířit co nejvíce kamenných poboček. „Strategií, kterou jsme si vytyčili pro další období, je obsadit všechna okresní města. Nejaktuálněji se díváme na rozšíření sítě na jižní Moravě, výhledově je pro nás zajímavá také severní a východní Morava,“ popisuje další činnosti firmy marketingový ředitel Marek Šalanda. Úspěch letos firma zažívá nejen v rozšiřování sítě, ale také v růstu tržeb. Za celý rok očekává CZC.cz jejich meziroční nárůst o 30 %.

Trh s elektronikou poslední dobou vykazuje prudký rozvoj, lidé rádi nakupují produkty z pohodlí domova. I přesto jsou kamenné pobočky pro zákazníky důležité. CZC.cz si za dobu působení na trhu dokázala vytvořit jejich největší síť v ČR. „Asi 80 % našich zákazníků volí osobní odběr, a proto zákazníci vytváření nových prodejních a výdejních míst vítají,“ říká Marek Šalanda a dodává, že trendem při nákupu zboží je platba kartou či hotově přímo v obchodě.