Koblížky se vydaly za lyžaři

Celková investice do franchisy se pohybuje mezi 300 až 800 tisíci korun
Čtvrtek
08.01.2009
Některé mobilní prodejny franchisového konceptu Daniel´s Donuts se vydaly do lyžařských středisek Jeseníků.
 

V těchto dnech se tři ze zhruba třicítky pojízdných prodejen amerických koblížků ze sítě Daniel´s Donuts vydalo do lyžařských středisek v Jeseníkách. „Každou zimu se některé naše vozy přesouvají za lyžaři, kde s tímto typem občerstvení dosahujeme zajímavých výsledků,“ řekl portálu FranchisingINFO.cz majitel franchisové sítě Jaroslav Schubert.

Koblihy se valí na Slovensko

V Česku v současnosti funguje na 30 mobilních prodejen koblížků. Jedna provozovna funguje také od loňského září na Slovensku v Žilině. „V nejbližší době otevřeme další dvě provozovny v Bratislavě, pomalu se rýsuje i třetí,“ uvedl Jaroslav Schubert.

Investice do 750 tisíc

Vstupní poplatek na nákup franchisové licence na výrobu amerických koblížků je 50 tisíc korun. Následná investice do zařízení se pohybuje mezi 250-750 tisíci korun. Některé z pojízdných prodejen fungují celoročně, některé pouze přes hlavní sezónu.