Loňský rok byl pro značku Norbi Upadate ve znamení novinek. Nejen, že vstoupila na Budapest Stock Exchange, ale získala také ambasadora z řad slavných sportovců. Stal se jím americký tenista Andre Agassi.
Středa
04.03.2015
Maďarská síť zdravých potravin Norbi Upadate chce se svými prodejnami proniknout do 10 evropských zemí.
 

Master-franšízovou licenci na rozvoj sítě u nás získala společnost Update1, jejímž cílem je s obchody Norbi Update obsadit města s počtem obyvatel nad 50 tisíc. Chce tak využít potenciálu, který obchodní síť Norbi Update nabízí. Vedou ji k tomu výsledky značky ze zemí, ve kterých již působí. „Necelá 1 miliarda korun obratu obchodní sítě Norbi Update prozrazuje, že boom zdravých potravin začíná,“ říká Michal Suchánek ze společnosti Update1.

Momentálně je cílem číslo jedna pro Norbi Update v České republice otevřít pobočku v našem hlavním městě. „Zde o náš koncept projevila zájem obchodní centra, a to nás velmi těší. Praha je pro vstup jakékoli značky do České republiky důležitá a my máme tu výhodu, že jsme nabídku mohli dříve otestovat v okresním městě,“ prozrazuje Suchánek.

Nejlépe se značce daří v domácím Maďarsku, kde je v provozu 87 poboček. Vedle toho má úspěch i v sousedním Slovensku. „Zde je otevřeno 24 obchodů, kterým se daří poměrově stejně jako mateřské společnosti v Maďarsku,“ doplňuje Suchánek s tím, že z nově plánovaných zemí začala, stejně jako Česká republika s jedním obchodem, pod hlavičkou Norbi Update obchodovat i Velká Británie a Rumunsko se dvěma obchody.