Růst a inovace

Již poosmé byly v rámci projektu oceněny ženy-podnikatelky, jejichž firmy dosáhly v uplynulém roce úspěchu. Letošní ročník se může pochlubit tím, že opět zaznamenal větší zájem mezi přihlášenými podnikatelkami.
Vítězkou v kategorii Malá společnost se stala Lucie Viterová, majitelka agentury Home Care Promedica, která poskytuje domácí zdravotní péči na základě indikace lékaře v domácím prostředí klientů. Druhé místo patří Petře Lauberové a její firmě AVIAN – M.Z., která působí v oblasti potravinářství. Třetí skončila Karolina Pokorná, majitelka společnosti Prokontrol zabývající se prodejem trezorových zámků.
V kategorii Středně velká společnost se na první příčce umístila Ivana Černohorská se svou firmou NC WEGA, která se zabývá zpracováváním plechu. Za ní skončila na druhém místě Olga Hyklová s firmou Advantage Consulting, což je česká personální agentura v oblasti Recruitmentu, která na trhu působí od roku 2002. Třetí místo patří Janě Kotkové, majitelce firmy Romex, která je dodavatelem stavebních prací a specializovaných řemesel.
Vítězkou kategorie Velká společnost se stala Jaroslava Valová, majitelka společnosti SIKO Koupelny. Druhé místo mezi velkými firmami patří Ivetě Kotenové a její společnosti DAMA, jež podniká v oblasti zajišťování veškerých hutních a spojovacích materiálů, včetně jejich úprav a dopravy. Třetí příčku obsadila Eva Pešková se společností Aliaz – Ocelové konstrukce, která dodává ocelové konstrukce velkým zákazníkům.
Originalita se cení
V rámci osmého ročníku byly uděleny i zvláštní ceny partnerů soutěže. Titul Výjimečná podnikatelka udělovaný pod patronací ČSOB získala Pavla Čechová Švepešová se společností Stroom Dub, která provozuje sociální centrum a poskytuje sociální služby. Cenu za výjimečný růst firmy pod patronací společnosti Microsoft si odnesla Eva Vejšická, majitelka společnosti Elron, jež působí v oblasti nakládání s kompostovatelnými odpady. Cena za inovativní řešení udělovanou pod patronací Allianz pojišťovny patří Terézii Svátové a její společnosti Terezia Company, která je v České republice průkopníkem výroby léčivých prostředků z hlívy ústřičné.
Na základě ratingu a skóringu odborného garanta projektu, kterým je CRIF – Czech Credit Bureau, bylo letos vybráno 17 929 obchodních společností vlastněných ženami.Do semifinále pak odborný garant nominoval a doporučil 649 českých podnikatelek s obratem od 10 milionů do zhruba 4 miliard korun ročně. Z tohoto počtu vzešlo 86 finalistek, které porotci osobně kontaktovali, protože v projektu se kromě ekonomických výsledků hodnotí také osobní a podnikatelský příběh.
PŘEČTI ČLÁNKY

Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI