Kuřecí byznys

Zbrusu novou restauraci otevřela fastfoodová síť KFC, která se v řadě zahraničních zemí rozvíjí na principu franšízingu, ve Frýdku Místku v obchodním centru Frýda. Jde o druhou pobočku, kterou síť AmRest, jež vlastní licenci na budování řetězce KFC u nás, v letošním roce otevřela. Frýdecko-místecká restaurace dala práci 45 lidem.
„Velice nás otevření nové restaurace těší a o to víc, že se jedná již o 70. pobočku KFC na českém trhu. Frýdek-Místek je městem, kde KFC doposud chybělo a jsme proto rádi, že můžeme našim lokálním příznivcům připravovat naše kuřecí speciality,“ řekl Libor Hubík, provozní ředitel KFC a jednatel AmRest s tím, že v expanzi bude fastfoodový řetězec i nadále pokračovat. Do konce tohoto roku plánuje firma otevření pobočky KFC ještě v Kolíně.
Od okamžiku vstupu na český trh v roce 1994 rozvíjí KFC svůj koncept a síť restaurací na základě spolupráce joint-venture se společností AmRest. Necelý rok od otevření první restaurace v Praze zahájilo KFC regionální expanzi první pobočkou v Ostravě, po které následovaly Brno, Plzeň, České Budějovice, Olomouc a mnohá další místa. V současné době provozuje KFC restaurace ve 22 městech 13 krajů České republiky. Od roku 2004 přibylo dalších 7 restaurací situovaných na dálničních tazích.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...