Franšízová licence konceptu Déjà Vu boutique přijde na 50 tisíc korun. Franšízant však musí disponovat ještě zhruba 150 tisíci korunami na vybavení prodejny a nákup zboží. Nutností je mít také určitou finanční rezervu.
Úterý
16.02.2016
Romana Tvarůžková není ve franšízingu nováčkem. Po úspěšné Novodobé sanitce rozjíždí síť Déjá Vu boutique.
 

Zaplnit mezeru na franšízovém trhu. Právě to vedlo Romanu Tvarůžkovou k vytvoření franšízové sítě second hand prodejen s kvalitní italskou módou pod značkou Déja Vu. „Chtěla jsem v České republice rozjet franšízu, která zde chybí. Cílem bylo, aby byla zajímavá jak pro franšízanty, tak i pro mne jako franšízora,“ prozrazuje svou motivaci Romana Tvarůžková.

Na prodej módy "z druhé ruky" padla volba zejména pro to, že vybudování franšízové pobočky není pro franšízanty příliš nákladné a zároveň je pro ně zajímavé. Náš dodavatel nám zasílá oblečení ručně skládané - bez nutnosti jej jakkoliv žehlit. V pytlích s oblečením jsou parfémy, takže příjemně voní. Naše oblečení je úplně jiné než u tzv. "anglických" second-handů.  Vůbec bych se nechtěla se second-handem ani srovnávat. Prodejnu jsou zařízeny v italském stylu s příjemnou italskou hudbou a doplňky,“ popisuje rozdíl od „klasických“ second-handů Romana Tvarůžková.

V co nejkratší době by se měl koncept Déja Vu rozšířit po celé České republice. Již nyní, necelé tři měsíce od zahájení poskytování licencí, má síť prodány tři franšízové licence a další zájemci se hlásí. Ne všichni, kteří se přihlásí, však mají jistotu, že licenci získají. Své franšízanty si franšízor pečlivě vybírá. Do budoucna Romana Tvarůžková počítá i s expanzí do zahraničí. V úvahu momentálně připadají sousední země Slovensko a Polsko.