Československo jako cíl

Tato původem česká síť prodejen s domácími potřebami v posledních letech svůj počet poboček dynamicky zvyšuje. Momentálně jich v Česku i díky franšízovým partnerům má 69. Na Slovensku jich pak zákazníci najdou 15. To by se však letos mělo změnit. „Chtěli bychom obsadit zbývající volná místa v Česku, abychom mohli nabídnout zákazníkům prodejnu Orion ve všech městech,“ prozrazuje Tomáš Maloch, obchodní manažer sítě.
Současně s rozvojem sítě u nás bude v letošním roce probíhat i rozšiřování pobočkové sítě na Slovensku. „Prodejny, o jejichž otevření již můžeme v současné době hovořit, se budou nacházet například ve Zlatých Moravcích Nitře, Bratislavě, Ružomberoku, Brezně, Zvolenu a Velkom Krtíši na Slovensku. Nové prodejny by měly přibýt i ve městech jako Ostrava, Krnov, Zábřeh na Moravě, Plzeň, Havířov, Rakovník nebo Domažlice,“ říká Tomáš Maloch.
Zájemce o franšízu by měl mít pro vybudování obchodu pod značkou Orion-český, případně slovenský obchod pro domácnost k dispozici prostor o velikosti zhruba 150 metrů čtverečních. Velikost prostoru se ale může pohybovat v rozmezí od 100 do 250 metrů čtverečních. Investice do zřízení prodejny se pak pohybuje kolem 1,5 milionu korun.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
BNI funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Do polské metropole dorazí 23. a 24. října desítky franšíz a tisíce podnikatelů. Varšavský veletrh představí značky úspěšné v Polsku i mířící do střední a východní Evropy.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář