Franšíza pro sport

Na rozvinutém gastronomickém trhu mohou uspět pouze restaurace, kterým se podaří dlouhodobě zaujmout zákazníky prvotřídní kuchyní a špičkovým servisem. Pokud přitom dokáží nabídnout unikátní koncept, nemusí se obávat, že by měly v silné konkurenci nouzi o zákazníky. Americký sport bar The Tilted Kilt naplňuje tato kritéria a v rámci své expanze plánuje vstoupit i na tuzemský trh. Za tím účelem hledá silného investora, který by v Česku zprovoznil první bar.
The Tilted Kilt byl založen v roce 2003 v Las Vegas. Hlavní myšlenkou bylo uvést do provozu keltský sport bar, kde by obsluhovali atraktivní servírky a číšníci celosvětově známí jako World Famous Tilted Kilt Girls and Boys™. Nápad se rychle ujal a nyní má koncept více než 100 barů po celém světě. Vysokou popularitu si však nezískal jen díky atraktivní obsluze, ale i širokou nabídkou jídla a nápojů. Návštěvníci baru si mohou objednat z nabídky tradiční i současné americké, irské a skotské kuchyně. V každém baru je rovněž k dostání okolo třiceti točených a lahvových piv. Prostředí sportovního baru dotváří velkoplošné plazmové televize, na nichž mohou fanoušci sledovat aktuální sportovní pořady.
Zájemcem o exkluzivní licenci by podle Williama Edwardse, ředitele Edwards Global Services, která společnost The Tilted Kilt zastupuje ve střední Evropě, měla být silná, marketingově orientovaná společnost, která má zkušenosti s gastronomickým provozem a přístup k atraktivní lokalitě. Typická plocha sport baru se přitom pohybuje mezi 450 až 900 m². „Zájemce by měl být rovněž zběhlý v logistice a v zásobování prodejen nebo gastronomických provozů. Nezbytností je i dokonalá znalost lokálního trhu,“ doplňuje požadavky William Edwards.
Franšízantovi bude poskytnuta podpora formou účasti pětitýdenního školení v sídle společnosti v americké Arizoně, bude mu k dispozici podpůrný tým týden před a po otevření provozovny na místě provozu a bude moci využívat i on-line výukové materiály. „Samozřejmostí je rovněž marketingová podpora v rozhlase, televizi nebo formou tištěných materiálů,“ dodává William Edwards. Náklady na otevření jedné restaurace se pohybují okolo 1 milionu dolarů a investice zahrnuje náklady na architektonické a konstrukční standardy a design prostor, prvky specifické pro koncept The Tilted Kilt nebo vytvoření časové osnovy jednotlivých kroků či kontrolních seznamů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...