Nejhodnotnější franchisovou značkou je McDonald´s

Subway se s hodnotou značky 11 mld. USD drží v oblasti fast-foodů za McDonald´s
Středa
29.04.2009
Celkově se mezi značkami světa místil na pátém míste, když si oproti loňsku polepšil o tři místa.
 

Hodnota značky McDonald´s je podle žebříčku společnosti Millward Brown Optimor 67 miliard dolarů. Největší značkou světa vůbec je Google s hodnotou 100 miliard dolarů.

Subway a další

Ze známých franchisových značek se ještě v první stovce objevily například řetězec zdravých fast-foodů Subway (60) s hodnotou značky přes 11 miliard dolarů. Následuje například KFC s hodnotou značky 6,7 miliardy dolarů.

Rychlé občerstvení

U značek z oblasti rychlého občerstvení vévodí jasně McDonald´s následovaný Subway a KFC. Následují značky Starbucks, Tim Horton´s a Pizza Hut. Burger King je v této skupině s hodnotou značky 2,4 miliardy dolarů na osmém místě.