McDonald´s

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Co znamená franšízing u McDonald’s?
Jsme přesvědčeni o tom, že výběr správných franšízantů je klíčový faktor úspěchů značky McDonald’s. Franšízant má tak jedinečnou příležitost podílet se na budování již zavedené a důvěryhodné značky. Jeho zodpovědností je každodenní provoz restaurace, národní centrála podporuje jeho podnikání formou zavedených systémů a procesů. Společně s tím zajišťuje další růst jeho podnikání.
Od všech franšízantů vyžadujeme dodržování standardů McDonald’s, zároveň jim ale jako značka poskytujeme nadstandardní služby v podobě provozní podpory, školení a tréninku na vysoké úrovni. Máme velmi kvalitní dodavatelský řetězec a přineseme vám výhody našeho národního marketingu a jedné z nejuznávanějších značek na světě.
Proč právě McDonald’s?
Je mnoho důvodů, proč se ucházet o franšízu McDonald’s:
- Zkušenosti ani vzdělání v oboru nejsou podmínkou – vše vás naučíme v rámci ročního
- V průběhu podnikání je k dispozici náš konzultant, který vám bude nápomocen při
řešení každodenních provozních záležitostí. - Nemusíte řešit propagaci značky, vše zajistíme v rámci národního marketingu,
na kterém se můžete podílet i vy. - Podpora i dalších oddělení našeho servisního centra (public relations, oddělení lidských zdrojů, provozní, finanční a manažerské poradenství).
- Banky nás považují za podnikání s nízkým rizikem a jsou ochotny financovat naše
franšízanty za velmi výhodných podmínek. - Průměrné cash flow franšízové restaurace je 8mil. Návratnost počáteční investice
je 15–20 %. - Celková investice: cca 23–25 mil, podíl vlastního kapitálu 40%
- Někteří naši franšízoví partneři jsou předními českými podnikateli.
- Využíváme moderní technologie a inovace s globálním know-how.
- Jsme lídrem našeho oboru více než půl století.
McDonald’s je atraktivní investicí, která ale přináší mnoho zásadních rozhodnutí a otázek.
Zjistěte více o franšízingu v McDonald’s!
Franšízové provozovny
113 v ČR
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Provozní příručka
- Školení, trénink v provozu trvající cca 10 - 12 měsíců
- Provozní poradenství
- Manažerské poradenství
- Finanční poradenství
- Marketingová a PR podpora
- Podpora je poskytována v průběhu celého franchisového vztahu
Potřebná počáteční investice
- Celková investice: cca 23 - 25 mil Kč, podíl vlastního kapitálu 40%
- Kauce/Depozit: 15 000 USD
- Vstupní poplatek: 45 000 USD
Základní požadavky
Jaký byl měl být franšízant u McDonald’s?
- Lídr
- Vůdčí vlastnosti se vám budou hodit při řízení velkého týmu lidí.
- Velmi dobře komunikačně zdatný
- Budete komunikovat se zaměstnanci, zákazníky, komunitou franšízantů a vedením společnosti.
- Zákaznicky orientovaný
- Komunikace se zákazníky bude na denním pořádku, empatie vůči nim je velmi důležitá.
- Ochotný angažovat se v dané lokalitě
- Budete se pohybovat v podnikatelském prostředí v regionu a angažovat se v rámci společenských aktivit.
- Motivovaný k práci s lidmi
- Převážná část zaměstnanců tvoří brigádníci
- Finančně gramotný
- Základní znalosti financování podniku se vám budou hodit.
- Ztotožněný s hodnotami společnosti McDonald’s
Co očekáváme od franšízanta?
Stát se franšízantem McDonald’s určitě není pro každého. S franšízanty uzavíráme smlouvy na 20 let, a proto si chceme být jistí správným výběrem. Naše podmínky jsou velmi přísné, protože provozování restaurace vyžaduje mnoho dovedností. I když není potřeba mít zkušenosti s potravinářským průmyslem, je důležité, abyste měli odhodlání, vášeň a chuť vést své podnikání neustále dopředu, protože jako franšízant vybudujete vlastní podnik.
Základní požadavky na franšízanta
- Franchisantem může být pouze fyzická osoba (ne právnická).
- Franchisová smlouva se uzavírá na 20 let (nebo v návaznosti na délku nájemní smlouvy).
- McDonald’s provádí výběr lokality a investuje do nemovitosti, kterou následně pronajímá franšízantovi.
- Přidělení restaurace franšízantovi je plně v kompetenci McDonald’s.
- Franšízant na vlastní náklady pořizuje veškeré vybavení restaurace.
Informace o franšízorovi

McDonald´s ČR, spol. s r.o.
Radlická 740/113c, Jinonice, 158 00 Praha 5
+420 222 007 111
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Monika Rousková
Více informací
Správcem osobních údajů je McDonald´s ČR, spol. s r.o. (Radlická 740/113c, Jinonice, 158 00 Praha 5). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému McDonald´s a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na mcdonalds.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Novou generální ředitelkou společnosti McDonald’s pro český a slovenský trh se stala Yuliya Badritdinova. Aktuálně tak má na starosti 3 trhy.
Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Chtějí Rusové napodobit McDonald's? Mírně upravené logo a název Strýček Váňa by mohly nahradit brand této globální sítě v Rusku.

La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.

Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Obsadit celou republiku svými kavárnami, takový je plán konceptu Kafec. Pomoci mu v tom mají franšízanti. Kdo se může ucházet o licenci?
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty značky iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.