Klobásky vstupují na trh
Polský majitel spravující síť Lodostrefa představuje po úspěšném uvedení konceptu na trh svou novou značku Ráj klobás. Míří s ní na tuzemský trh poté, co se starší zmrzlinářská síť Lodostrefa u našich severních sousedů rozšířila tempem, které zaskočilo i samotné vedení. Původně totiž mělo v plánu otevřít pouze několik vlastních stánků, nakonec ale bylo uvedeno do provozu 76 franšíz. Aktuálně jsou v Polsku otevřeny tři stánky s klobásami a jeden franšízový. Zkušenosti získané při budování sítě Lodostrefa a Ráj klobás se nyní centrála chystá využít i na českém trhu.
Ráj klobás představuje moderní restaurace ve formě stánků nebo pojízdných „food trucks“, které nabízejí grilované klobásky v opečených houskách připravených podle tradičních receptur. Franšízanti mohou těžit ze spolupráce se zkušeným týmem, jejichž asistence podnikatelům výrazně usnadní zvládnout všechny procesy v průběhu zahájení podnikání, jako jsou například souhlasy úřadů, povolení nebo kolaudace.
Vedení firmy poskytuje franšízantům asistenci při hledání lokality podle vlastních preferencí. Má již také vytipovaná vhodná místa pro umístění provozovny, která se nacházejí zejména na frekventovaných místech s velkým pohybem zákazníků umožňující celoroční provoz. Výběr kvalitní lokality pak ovlivňuje dobu návratnosti, která se pohybuje v rozmezí jednoho až dvou let. Za plně vybavený stánek na klíč zaplatí franšízanti 599 tisíc korun bez DPH. V průběhu spolupráce pak mohou využívat školení personálu, stálých dodávek čerstvých surovin a plné podpory v každé fázi provozu.
Franšízant nemusí mít žádné předchozí zkušenosti v oboru gastronomie. Od franšízantů se naopak očekává osobní angažovanost v provozu a respektování know-how firmy. „Do konce roku máme v plánu získat atraktivní lokality u obchodních domů Tesco, Kaufland a Albert. Po novém roce pak otevřeme jako první naše vlastní stánky a následně stánky našich franšízantů,“ říká zástupce pro rozvoj sítě Ondřej Němec s tím, že jednání o lokalitě a návazné spolupráci je možné zahájit ještě v roce 2016.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...