Klobásky vstupují na trh

Polský majitel spravující síť Lodostrefa představuje po úspěšném uvedení konceptu na trh svou novou značku Ráj klobás. Míří s ní na tuzemský trh poté, co se starší zmrzlinářská síť Lodostrefa u našich severních sousedů rozšířila tempem, které zaskočilo i samotné vedení. Původně totiž mělo v plánu otevřít pouze několik vlastních stánků, nakonec ale bylo uvedeno do provozu 76 franšíz. Aktuálně jsou v Polsku otevřeny tři stánky s klobásami a jeden franšízový. Zkušenosti získané při budování sítě Lodostrefa a Ráj klobás se nyní centrála chystá využít i na českém trhu.
Ráj klobás představuje moderní restaurace ve formě stánků nebo pojízdných „food trucks“, které nabízejí grilované klobásky v opečených houskách připravených podle tradičních receptur. Franšízanti mohou těžit ze spolupráce se zkušeným týmem, jejichž asistence podnikatelům výrazně usnadní zvládnout všechny procesy v průběhu zahájení podnikání, jako jsou například souhlasy úřadů, povolení nebo kolaudace.
Vedení firmy poskytuje franšízantům asistenci při hledání lokality podle vlastních preferencí. Má již také vytipovaná vhodná místa pro umístění provozovny, která se nacházejí zejména na frekventovaných místech s velkým pohybem zákazníků umožňující celoroční provoz. Výběr kvalitní lokality pak ovlivňuje dobu návratnosti, která se pohybuje v rozmezí jednoho až dvou let. Za plně vybavený stánek na klíč zaplatí franšízanti 599 tisíc korun bez DPH. V průběhu spolupráce pak mohou využívat školení personálu, stálých dodávek čerstvých surovin a plné podpory v každé fázi provozu.
Franšízant nemusí mít žádné předchozí zkušenosti v oboru gastronomie. Od franšízantů se naopak očekává osobní angažovanost v provozu a respektování know-how firmy. „Do konce roku máme v plánu získat atraktivní lokality u obchodních domů Tesco, Kaufland a Albert. Po novém roce pak otevřeme jako první naše vlastní stánky a následně stánky našich franšízantů,“ říká zástupce pro rozvoj sítě Ondřej Němec s tím, že jednání o lokalitě a návazné spolupráci je možné zahájit ještě v roce 2016.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...