Tak trochu jiná zmrzlina

Unikátní dezerty s teplotou až minus 35 stupňů Celsia prodává ve svých provozovnách značka ICE’N’GO! Hluboce mraženou a přitom nešlehanou pochoutku fanoušci překřtili na “kuličkovou zmrzlinu”. Vyrábí se z čerstvého mléka, smetany, ovoce a dalších přírodních ingrediencí. Neobsahuje umělé konzervanty, barviva ani aromata – dokonce ani tolik diskutovaný ztužený rostlinný tuk nebo palmový olej. V Česku se "nejstudenější dezert světa" prodává od roku 2011.
Společnost hledá nyní pro svoji další expanzi na českém trhu vhodné franšízanty. Stávající prodejní síť ICE’N’GO! tvoří především pevně stojící stánky na atraktivních místech jako jsou zoologické zahrady, zábavní centra, či dětské parky. Společnost má 14 vlastních a 17 franšízových provozoven. V budoucnu hodlá budovat prodejní jednotky, které se budou specializovat na jednorázové akce. Dětské dny, sportovní klání, koncerty, příměstské tábory. Stánky s kuličkovou zmrzlinou by měly stát tam, kde je hodně dětí. Franšízant od centrály získává lokální exklusivitu pro konkrétní regiony ČR. Společnost slibuje zajistit účast i na dalších akcích.
Budujeme exkluzivní síť, nechceme být na každém rohu
Franšízantům nabízí ICE’N’GO! trvalé právní a finanční zázemí, zavedený způsob administrace a vedení prodejního míst, a také marketingovou podporu. Absolvovat by měli vstupní i průběžná školení, praxe není potřeba. Stačí aktivní a osobní přístup k podnikání. Jednorázová investice od 80 do 200 tisíc korun zahrnuje kompletní prodejní zařízení včetně stánku, technologii, licenci, školení, servis, poradenství, inventurní systém, provozní manuál, aj. Výše investice závisí na výběru konkrétního prodejního zařízení, smlouva se uzavírá na 5 let s možností prodloužení bez další investice.
Průběžné měsíční poplatky se v konceptu ICE’N’GO! neplatí. Nutné je kapitálové zajištění, a prodejní prostor o minimální velikosti 4 - 6 m2. "Chceme především, aby se franšízant o stánek staral, a uhlídal si jeho provoz sám. Nejdůležitější je pro nás ale určitě místo, které si najde. Budujeme exkluzivní síť po celé zemi, nechceme být na každém rohu. Naopak, místo prodeje našich dezertů musí být co nejatraktivnější a exkluzivní, skvěle nám funguje například cukrárna u Lednického zámku, na náměstí v Domažlicích, nebo v Radvánovicích, kde je přírodní zábavní park pro děti," říká obchodní ředitelka společnosti Kateřina Vančurová s tím, že důvod je prostý: zmrzliny ICE’N’GO! nepatří právě k nejlevnějším produktům, a nejsou ani určené k běžné denní konzumaci. Výjimečná zmrzlina patří k výjimečným zážitkům.
Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Josef Lásko otevřel franšízovou pobočku Partners Banky v Chocni. Jaké vlastnosti hledá u členů týmu a proč věří, že charakter je víc než zkušenosti?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Do polské metropole dorazí 23. a 24. října desítky franšíz a tisíce podnikatelů. Varšavský veletrh představí značky úspěšné v Polsku i mířící do střední a východní Evropy.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...