Tak trochu jiná zmrzlina

Unikátní dezerty s teplotou až minus 35 stupňů Celsia prodává ve svých provozovnách značka ICE’N’GO! Hluboce mraženou a přitom nešlehanou pochoutku fanoušci překřtili na “kuličkovou zmrzlinu”. Vyrábí se z čerstvého mléka, smetany, ovoce a dalších přírodních ingrediencí. Neobsahuje umělé konzervanty, barviva ani aromata – dokonce ani tolik diskutovaný ztužený rostlinný tuk nebo palmový olej. V Česku se "nejstudenější dezert světa" prodává od roku 2011.
Společnost hledá nyní pro svoji další expanzi na českém trhu vhodné franšízanty. Stávající prodejní síť ICE’N’GO! tvoří především pevně stojící stánky na atraktivních místech jako jsou zoologické zahrady, zábavní centra, či dětské parky. Společnost má 14 vlastních a 17 franšízových provozoven. V budoucnu hodlá budovat prodejní jednotky, které se budou specializovat na jednorázové akce. Dětské dny, sportovní klání, koncerty, příměstské tábory. Stánky s kuličkovou zmrzlinou by měly stát tam, kde je hodně dětí. Franšízant od centrály získává lokální exklusivitu pro konkrétní regiony ČR. Společnost slibuje zajistit účast i na dalších akcích.
Budujeme exkluzivní síť, nechceme být na každém rohu
Franšízantům nabízí ICE’N’GO! trvalé právní a finanční zázemí, zavedený způsob administrace a vedení prodejního míst, a také marketingovou podporu. Absolvovat by měli vstupní i průběžná školení, praxe není potřeba. Stačí aktivní a osobní přístup k podnikání. Jednorázová investice od 80 do 200 tisíc korun zahrnuje kompletní prodejní zařízení včetně stánku, technologii, licenci, školení, servis, poradenství, inventurní systém, provozní manuál, aj. Výše investice závisí na výběru konkrétního prodejního zařízení, smlouva se uzavírá na 5 let s možností prodloužení bez další investice.
Průběžné měsíční poplatky se v konceptu ICE’N’GO! neplatí. Nutné je kapitálové zajištění, a prodejní prostor o minimální velikosti 4 - 6 m2. "Chceme především, aby se franšízant o stánek staral, a uhlídal si jeho provoz sám. Nejdůležitější je pro nás ale určitě místo, které si najde. Budujeme exkluzivní síť po celé zemi, nechceme být na každém rohu. Naopak, místo prodeje našich dezertů musí být co nejatraktivnější a exkluzivní, skvěle nám funguje například cukrárna u Lednického zámku, na náměstí v Domažlicích, nebo v Radvánovicích, kde je přírodní zábavní park pro děti," říká obchodní ředitelka společnosti Kateřina Vančurová s tím, že důvod je prostý: zmrzliny ICE’N’GO! nepatří právě k nejlevnějším produktům, a nejsou ani určené k běžné denní konzumaci. Výjimečná zmrzlina patří k výjimečným zážitkům.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Umělá inteligence, jako ChatGPT, začíná měnit zaběhlé způsoby fungování franšíz, provozní procesy, zákaznický servis i systémy školení. Franšízorům otevírá zcela nové možnosti.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...