Náš cíl je otevřít v ČR až 10 franšíz
Hledáte v tuto chvíli aktuálně franšízanty pro pobočky v České republice?
Ano, stále hledáme v České republice franšízanty. Přednostně hledáme jednoho silného partnera, s nímž se můžeme dohodnout na licenci na více jednotek pro jeden nebo více regionů.
Jak by měl vypadat váš franšízant pro ČR? Máte nějaké specifické požadavky?
Partner společnosti TeaGschwendner by měl mít zkušenosti v oblasti maloobchodu nebo řízení, kvalifikaci v oblasti prodeje a vedení týmu, ochotu převzít rizika, dostatečnou motivaci k tomu, aby své obchody či obchod změnil, a zajistil tak firmě vedoucí místo na trhu v daném regionu či oblasti.
Daří se obchodně vaší firmě? Jak úspěšná je značka TeaGschwendner v roce 2017?
Jsme svědky neustále rostoucích obratů v pražské prodejně a očekáváme, že tento růst bude ještě výraznější poté, co se naše síť v Česku rozroste o další franšízy.
Vaše společnost získala v Německu několik ocenění. V čem vidíte důvod vašeho úspěchu?
Úspěch našeho franšízového systému spočívá především v otevřených a transparentních jednáních s partnery. Jejich spokojenost je naší nejvyšší prioritou, proto se je prostřednictvím pracovních skupin a poradních orgánů snažíme integrovat do společnosti, a také je necháváme podílet se na rozhodovacím procesu. Nabízíme tak možnost seberealizace i přestože systém má jasně daná pravidla.
Obzvlášť hrdí jsme na letošní ocenění Zelená franšíza, které jsme obdrželi za udržitelný rozvoj a obchodní praktiky šetrné vůči životnímu prostředí. Pod heslem "Hospodařit v souladu s přírodou i člověkem" se snažíme v zemích původu podílet na větší sociální a ekonomické spravedlnosti a podporovat ochranu životního prostředí. Tento princip je realizován všemi účastníky systému.
Jaké jsou vaše hlavní cíle na českém trhu?
Naším hlavním cílem je posílit naši pozici v České republice a zvýšit povědomí o značce. Již dva a půl roku testujeme český trh spolu s naším partnerem v Praze. Obchod (na Václavském náměstí) funguje velmi dobře, proto chceme i nadále sdílet nejlepší kvalitu a vášeň pro čaj s více lidmi otevřením více obchodů v Praze a dalších velkých českých městech.
Kolik franšízových poboček plánujete celkem v ČR?
Naším cílem je otevřít až 10 obchodů.
Je český trh s čajem v něčem zcela specifický?
Každý trh je specifický, ale rozdíly s Německem jsou pouze zanedbatelné. Oba trhy se vyvíjejí pozitivně a jsou ovlivněny velkými trendy směrem ke zdraví a wellness, což je důvod, proč roste popularita zejména zeleného čaje a bylinných a organických produktů. Tento pozitivní posun pozorujeme jak v našich německých specializovaných prodejnách, tak v Praze. Přirozeně máme radost, protože v tomto směru jsme skuteční specialisté. Téměř 50% našich výrobků je biologicky certifikovaných.
Rozdíl je však vidět v čajové kultuře. V České republice se čaj stává více součástí každodenního života lidí, takže ve městech funguje mnoho čajoven, které nabízejí především prémiové čaje. Specifická je pak také pověst výrobků s označením "Made in Germany". Skutečnost, že své produkty vyrábíme a balíme u nás v Německu, je velmi dobře přijímána českými spotřebiteli.
O jaká místa a města máte konkrétně největší zájem?
Nejvíce nás zajímá Praha, Brno, Ostrava, Plzeň a Liberec. Plánujeme do konce letošního roku několik náborových a marketingových aktivit, abychom našli pro Českou republiku skutečně silného partnera .
Jaké formě spolupráce dáváte přednost? Umožňujete například také prodej čajů skrze shop-in-shop?
Rozhodně dáváme přednost spolupráci na základě franšízových smluv a dohod. Jiné způsoby je možné projednat v konkrétních případech.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!