CrossCafe oslavilo 10 let

Česká síť kaváren z Plzně vznikla v roce 2007, loni tak završila již 10 let na trhu. V tuto chvíli franšízová síť CrossCafe čítá celkem 22 kaváren v 8 českých městech. Kavárny kromě kávy a dalších nápojů nabízejí také sendviče a saláty, které se vyrábějí přímo na místě. Speciální nabídku má pak v menu například nová kavárna v Železné Rudě, určená lyžařům, ale nejen jim. Loni CrossCafe otevřelo 3 nové franšízové pobočky. Kromě Rudy také v Pardubicích, a v Praze u stanice metra Luka. Na přelomu února a března se otevřou další nové kavárny CrossCafe v Ostravě, Plzni a Liberci.
Nové franšízanty hledá česká značka ve všech krajských městech, především pak v Olomouci, Ostravě a Praze, kde by se podle ředitele společnosti Luboše Martínka měla značka více zviditelnit. CrossCafe umožňuje také spolupráci majitelům již existujících kaváren, kteří cítí možnost růstu prostřednictvím spojení se silnou značkou. Podmínky jsou stejné jako při otevírání zcela nové kavárny. Nutná je vhodná poloha provozovny a dostatečný prostor, majitel se stává franšízantem. Náklady na rebranding kavárny se pohybují kolem 500 tisíc korun.
Provozní manuál i školení pro baristy
Franšízanti čerpají výhody plynoucí ze značky, zkušeností a podpory franšízora. Firma má vlastní tým školitelů, který učí i baristy správně zacházet s moderními technologiemi na výrobu kávy. Výhodou pro uchazeče o franšízu jsou zkušenosti s provozováním kavárny. Centrála CrossCafe se stává stálým partnerem každého franšízanta po celou dobu spolupráce. Sdružuje veškerá data a informace od všech partnerů, vyhodnocuje je, pracuje na vylepšení systému a výsledky sdílí se svými partnery.
Spolu s podpisem licenční smlouvy franšízant získává provozní manuál s podrobným popisem veškerých činností nutných k zajištění úspěšného provozu kavárny, návhr designu kavárny, centrální marketingovou podporu, pokladní systém se skladovým hospodařením, centrála zajiš|ťuje také veškeré dodavatelsko-odběratelské vztahy. Počáteční investice na otevření nové kavárny bývá výrazně ovlivněna potřebnými stavebními úpravami. Náklady bez stavebních prací se obvykle pohybují mezi 2 až 2,4 mil. Kč.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...