PJ’s Coffee oslaví 40 let

Značka PJ’s Coffee of New Orleans vznikla v roce 1978 jako originální americký kavárenský koncept, který pro přípravu nápojů používá pouze jedno procento vybraných kávových bobů druhu Arabica. V nabídce mají kavárny PJ’s Coffee na 14 vlastních druhů gurmánské kávy ze Sumatry, Etiopie, Kolumbie, či Papuy-Nové Guiney. Cílem franšízové sítě je pak možnost nabídnout jedinečnou kávu PJ’s Coffee na různých místech světa, novovu cílovou zemí se pro značku po USA stal například VIetnam.
Kavárny mají v nabídce také několik druhů jídel, čerstvé pečené dezerty a pečivo, a snaží se o celkovou podporu udržitelnosti obchodů. Letos oslaví společnost z New Orleans 40 let existence, a připravuje se na další silný růst. Do konce roku má v plánu uvést do provozu minimálně 20 nových poboček, některé z nich by se měly otevřít také v Evropě (Francie) či Malajsii. Další pak v Texasu, Mississippi, Alabamě a Gruzii.
Agresivní růstový cíl a možnost získat licenci pro ČR
"Jako průkopník v kavárenské kultuře se chceme v roce svého 40. výročí zaměřit na rozvoj značky a vstoupit na nové trhy po celém světě. Abychom udrželi krok s neustále se měnícími trendy a požadavky současných pijáků kávy, přizpůsobujeme naše marketingové strategie a připravujeme nový návrh obchodu, abychom podpořili náš agresivní růstový cíl," uvedl prezident PJ’s Coffee Peter Boylan. Kavárny tak dostanou nový moderní design, v němž by měly zůstat zachovány prvky dosavadního klasického stylu PJ’s Coffee. Změnami projde také menu, kde by se měly objevit především nové druhy nápojů.
Pro zájemce o exkluzivní licenci pro Českou republiku platí podmínka najít co možná nejatraktivnější místo. Noví spolupracovníci PJ’s Coffee of New Orleans by si měli být vědomi hodnoty značky a mělo by jít nejlépe o marketingově orientovanou společnost z oblasti gastronomie. Pro získání licence je třeba investice asi dva miliony dolarů na rozvoj a vybudování pobočkové sítě v ČR, podmínkou je otevření alespoň pěti kaváren o velikosti minimálně 150 čtverečních metrů.
Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...