PJ’s Coffee oslaví 40 let

Značka PJ’s Coffee of New Orleans vznikla v roce 1978 jako originální americký kavárenský koncept, který pro přípravu nápojů používá pouze jedno procento vybraných kávových bobů druhu Arabica. V nabídce mají kavárny PJ’s Coffee na 14 vlastních druhů gurmánské kávy ze Sumatry, Etiopie, Kolumbie, či Papuy-Nové Guiney. Cílem franšízové sítě je pak možnost nabídnout jedinečnou kávu PJ’s Coffee na různých místech světa, novovu cílovou zemí se pro značku po USA stal například VIetnam.
Kavárny mají v nabídce také několik druhů jídel, čerstvé pečené dezerty a pečivo, a snaží se o celkovou podporu udržitelnosti obchodů. Letos oslaví společnost z New Orleans 40 let existence, a připravuje se na další silný růst. Do konce roku má v plánu uvést do provozu minimálně 20 nových poboček, některé z nich by se měly otevřít také v Evropě (Francie) či Malajsii. Další pak v Texasu, Mississippi, Alabamě a Gruzii.
Agresivní růstový cíl a možnost získat licenci pro ČR
"Jako průkopník v kavárenské kultuře se chceme v roce svého 40. výročí zaměřit na rozvoj značky a vstoupit na nové trhy po celém světě. Abychom udrželi krok s neustále se měnícími trendy a požadavky současných pijáků kávy, přizpůsobujeme naše marketingové strategie a připravujeme nový návrh obchodu, abychom podpořili náš agresivní růstový cíl," uvedl prezident PJ’s Coffee Peter Boylan. Kavárny tak dostanou nový moderní design, v němž by měly zůstat zachovány prvky dosavadního klasického stylu PJ’s Coffee. Změnami projde také menu, kde by se měly objevit především nové druhy nápojů.
Pro zájemce o exkluzivní licenci pro Českou republiku platí podmínka najít co možná nejatraktivnější místo. Noví spolupracovníci PJ’s Coffee of New Orleans by si měli být vědomi hodnoty značky a mělo by jít nejlépe o marketingově orientovanou společnost z oblasti gastronomie. Pro získání licence je třeba investice asi dva miliony dolarů na rozvoj a vybudování pobočkové sítě v ČR, podmínkou je otevření alespoň pěti kaváren o velikosti minimálně 150 čtverečních metrů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...