Franšíza pro pravé požitkáře
Více než 10 let zkušeností se promítá do obchodního systému tuzemské značky Bistro Bonviván. Společnost BBM Group z Ústí nad Labem přivedla na severu Čech na svět koncept, který má podle zakladatelů výhody designových bister a rychlého (fast-food) zdravého občerstvení tak, jak velí poslední gastronomické trendy.
Pro svoji stávající expanzi hledá Bistro Bonviván franšízanty nyní především ve velkých městech jako Praha a Brno. Obecně se ale koncept hodí i do těch středně velkých, minimum je stanoveno na 100 tisíc obyvatel. V závislosti na velikosti se počáteční investice do pobočky pohybuje okolo tří milionů korun, centrála požaduje minimálně polovinu financovat z vlastních zdrojů. Zbylé prostředky je schopná poskytnout z vlastních zdrojů či zprostředkovat úvěrové financování od banky.
Aktualizace nových produktů a nabídky
Měsíčně poté platí franšízanti Bistra Bonviván franšízové poplatky 5 % z obratu, na národní a lokální marketing přispívají 2 %, za správu odvádějí další 2 %, další jdou na rebranding a modernizaci. Celkové měsíční poplatky činí 11 %. Ústecká značka se zaměřuje na místa s vysokou průchodností lidí, především jde o prostory v obchodních centrech lokality blízko kancelářských budov. Ideální jsou pro její franšízu města kolem 100 tisíc obyvatel a místa s průchodností kolem 10 tisíc lidí denně. Prostory musí mít minimálně 100 m2.
Franšízanti Bistra Bonviván by měli mít týmového ducha, měli by být ochotní se učit novým věcem, nést zodpovědnost za své úspěchy či neúspěchy, a znát místní prostředí a trh. Co všechno dostávají v rámci franšízového balíčku? Vstupní i průbězná školení pro majitele i zaměstnance, pomoc s výběrem vhodné lokality, zpracování dispozice prostoru pro budoucí bistro, návrh na úpravu interiéru i exteriéru dle firemního designu a také dodání a montáž potřebných přístrojů či provozní manuál včetně všech receptů. Součástí spolupráce je i atualizace nových produktů a nabídky a přístup do interního firemního systému.

Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...