Franšíza pro pravé požitkáře
Více než 10 let zkušeností se promítá do obchodního systému tuzemské značky Bistro Bonviván. Společnost BBM Group z Ústí nad Labem přivedla na severu Čech na svět koncept, který má podle zakladatelů výhody designových bister a rychlého (fast-food) zdravého občerstvení tak, jak velí poslední gastronomické trendy.
Pro svoji stávající expanzi hledá Bistro Bonviván franšízanty nyní především ve velkých městech jako Praha a Brno. Obecně se ale koncept hodí i do těch středně velkých, minimum je stanoveno na 100 tisíc obyvatel. V závislosti na velikosti se počáteční investice do pobočky pohybuje okolo tří milionů korun, centrála požaduje minimálně polovinu financovat z vlastních zdrojů. Zbylé prostředky je schopná poskytnout z vlastních zdrojů či zprostředkovat úvěrové financování od banky.
Aktualizace nových produktů a nabídky
Měsíčně poté platí franšízanti Bistra Bonviván franšízové poplatky 5 % z obratu, na národní a lokální marketing přispívají 2 %, za správu odvádějí další 2 %, další jdou na rebranding a modernizaci. Celkové měsíční poplatky činí 11 %. Ústecká značka se zaměřuje na místa s vysokou průchodností lidí, především jde o prostory v obchodních centrech lokality blízko kancelářských budov. Ideální jsou pro její franšízu města kolem 100 tisíc obyvatel a místa s průchodností kolem 10 tisíc lidí denně. Prostory musí mít minimálně 100 m2.
Franšízanti Bistra Bonviván by měli mít týmového ducha, měli by být ochotní se učit novým věcem, nést zodpovědnost za své úspěchy či neúspěchy, a znát místní prostředí a trh. Co všechno dostávají v rámci franšízového balíčku? Vstupní i průbězná školení pro majitele i zaměstnance, pomoc s výběrem vhodné lokality, zpracování dispozice prostoru pro budoucí bistro, návrh na úpravu interiéru i exteriéru dle firemního designu a také dodání a montáž potřebných přístrojů či provozní manuál včetně všech receptů. Součástí spolupráce je i atualizace nových produktů a nabídky a přístup do interního firemního systému.

Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...