České maso, slovenský burger
Jsme rychlí jako fast food, a kvalitní jako prvotřídní restaurace, tvrdí o sobě majitelé franšízové sítě Regal Burger ze Slovenska, která působí také v Praze. Jejich fast casual restaurace nabízejí především hamburgery, ve kterých používají pro výrobu maso od společnosti Meatpoint, jež chová býky ve výbězích v Krušných horách. Garantují tak, že surovina neobsahuje žádná antibiotika či růstové hormony, chemická změkčovadla nebo jiné příměsi. Stejně tak Regal Burger používá i domácí pečivo, které pekař peče přímo na místě, a dodává dvakrát denně čerstvé. Výroba burgeru by měla trvat vždy pouhých 8 minut.
Regal Burger vznikl v roce 2013 na Slovensku, kde má nyní 5 vlastních provozoven a jednu franšízu, k otevření připravuje další dvě. V ČR má Regal Burger 5 vlastních provozoven, v přípravě je také nová vlastní restaurace v Rakousku. Za vznikem značky stojí parta nadšenců, kteří původně provozovali webové stránky Bratislava Regal, kde vybírali nejkvalitnější potraviny v bratislavských obchodech. Posléze se přesunuli k výrobě občerstvení a pokrmů s plánem uspokojit své potenciální zákazníky výborným a kvalitním jídlem v co nejkratším čase.
"Regal Burger v Česku rozšiřuje koncept fast casual, kde jídlo je připravené ze zcela čerstvých surovin až v momentě objednávky, žádné polotovary. Navíc naše hlavní suroviny jsou BIO a lokální. Jednoduchost produktové nabídky zjednodušuje procesní komplexitu a finanční ztrátovost na surovinách, čímž je celý koncept finančně velmi atraktivní. Navíc, naše kuchyňské procesy nevyžadují žádné komplikované technické vybavení, čímž je prvotní investice nižší než u jiných podobných provozoven," říká marketingová manažerka Lenka Baranová. Ideálním místem pro pobočky jsou podle ní buď foodcourty v OC a prémiové lokality v centrech měst.
Součástí konceptu je možnost nabídnout v pobočkách hostům kávu díky subbrandu Regal Coffee, a palačinky nebo saláty v Regal Trucku. Jaké jsou podmínky pro získání licence? Ideální franšízant Regal Burger je osoba, která má podnikatelského ducha - je to člověk iniciativní, schopný převzít odpovědnost jako zaměstnavatel, a organizovat a učit se. Respektovat musí samozřejmě zásady a pravidla spolupráce ve franšízové síti.
Pro otevření franšízy je potřeba investovat do podnikání asi 1,5 až 2,5 milionu korun, minimálně milion je pak požadován z vlastních zdrojů uchazeče o franšízu. Na franšízantovi je, aby si za pomoci centrály našel vhodnou lokalitu, Regal Burger zajistí návrhy na projekt i design provozovny. Výstavba restaurací včetně interiérů se provádí "na klíč", následuje také zaškolení personálu i franšízanta během intenzivního dvoutýdenního tréninku. Po otevření pobočky značka zajišťuje také dodání surovin, kompletní softwarové vybavení, mentoring a monitoring manažera provozu, kontrolu dodržování standardů značky, či hodnocení zákaznického servisu.

Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...