Subway v novém

Subway dlouhé roky patří mezi nejznámější franšízové sítě světa, své prvenství si dlouho držela i coby značka s globálně největším počtem franšíz. Poslední čtyři roky se však řetězec potýkal s narůstajícími problémy, někteří franšízanti podle listu Business Insider dokonce hovořili o tom, že značka Subway pomalu umírá. Stěžovali si přitom na povinnost udržet nízké ceny produktů i přes rostoucí náklady na výrobu, či neschopnost vedení reagovat na aktuální změny a trendy na trhu.
Důsledkem byla největší změna designu restaurací i inovace původního loga v historii Subway. Subway zavádí současně v rámci svých služeb objednávkový digitální systém pro spěchající hosty, zkrátit se tak má doba čekání na výrobu objednávky. V "novém kabátě" se již Subway objevila i v České republice. První českou pobočkou v novém designu je restaurace v Prazen a Hlavním nádraží
Poloviční sleva za otevření franšízy do roka
V ČR je nyní otevřeno 21 restaurací Subway, franšízová licence pro získání práv na provoz pobočky stojí stejně jako v jiných zemích 7 500 eur. Pokud franšízant stihne otevřít provozovnu do roka, dostane polovinu licenčního poplatku zpět. Značce odvádí 8 % z tržeb a 4,5 % platí za marketing. Asi 147 tisíc eur musí majitel franšízy Subway investovat do vybavení. Nového franšízanta hledá americká společnost v Hradci Králové, ale i dalších městech.
Co se týká spokojenosti zákazníků, patří Subway mezi nejlepší franšízové značky světa. Letos zvítězila v pravidelném průzkumu poradenské společnosti Temkin Group mezi 24 retězci rychlého občerstvení, celkově jí patří 2. místo. Studie přitom zkoumala na 350 společností z 20 oborů. Řetězec bageterií získal od svých zákazníků "skóre spokojenosti" 83 %. I přesto ale vedení Subway samo ohlásilo, že do budoucna hodlá počet svých poboček snížit tak, aby pomohlo stabilizovat podnikání těm, které zůstanou.
Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...