Bageterie Boulevard má Drive
Zbrusu nové pobočky najdeme v Hornoměcholupské ulici v Praze 15 u nákupního střediska Kaufland a ve Vestci u Prahy. Kromě nich Bageterie Boulevard provozuje dvě drive jednotky v Plzni. Jak říká Markéta Krejčíková, ředitelka expanze a franšízy Bageterie Boulevard, vytvoření tohoto typu provozoven bylo logickým krokem v dalším rozvoji sítě poté, co se naučili provozovat kamenné restaurace a také ty v obchodních centrech.
Na vytvoření konceptu BB Drive společnost Crocodille, která za franšízou Bageterie Boulevard stojí, pracovala několik let. Není proto divu, že i když je s expanzí poboček tohoto typu na samém začátku, plánuje jejich rozšíření i do dalších míst naší republiky. „Některé budoucí pobočky jsou již v pokročilé fázi přípravy, a některé se začnou pomalu stavět. Máme jasný plán a toho bychom se chtěli držet. Určitě jsou pro nás zajímavé dálniční tahy, příměstské komunikace a zajímavé retail parky,“ prozrazuje Krejčíková s tím, že provozovateli BB Drive se mohou stát i franšízanti. Ostatně již 3 „drivy“ jsou v rukách franšízových partnerů.
Síť Bagetrie Boulevard čítá v Česku momentálně 33 restaurací typu exprès gourmet, z nichž 27 řídí právě franšízanti. Těch má tento původem český koncept v současnosti osm. „V příštím roce chystáme otevření většího počtu dalších provozoven. Přeci jen máme ještě, kde stavět,“ odhaluje plány na rok 2019 Markéta Krejčíková. Zájem o franšízové licence je podle ní v tuto chvíli poměrně vysoký.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Bez energie a úsilí by nebylo úspěšného podnikání ani v případě franšízingu. Před finálním rozhodnutím byste se měli zamyslet. Na co vše si dát pozor?
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...