Naše franšíza dává prostor inovacím
Váš gastronomický koncept Regal Burger se řadí do kategorie „Fast Casual“. Co si mohou zákazníci pod tímto pojmem představit?
Základním principem konceptu „Fast Casual“ je uspokojit zákazníka výborným a kvalitním jídlem v co nejkratším čase. Člověk tak v našich restauracích nemusí strávit více času, než by strávil ve standardních fast food konceptech, ale zároveň dostane jídlo prvotřídní kvality, což je ideální například pro pracovní obědy. Proto je nabídka spíše menší – v současnosti čítá šest hlavních burgerů plus hranolky.
Co Vás přivedlo k myšlence rozšiřovat svou síť prostřednictvím franšízových licencí?
Franšízu vidíme jako nástroj, který v rámci expanze pobočkové sítě podporuje podnikatelského ducha, a tím u nás vytváří prostor pro inovace, které jsou pro každou firmu zásadní. Franšízant je totiž zcela odpovědný za úspěch jeho poboček, což ho k inovování motivuje. Správně nastavený franšízový model také umožňuje lepší škálovatelnost a růst pobočkové sítě než standardní organický růst.
V České republice máte zatím vlastní pobočky, a to v Praze. Do jakých měst byste chtěli s franšízou proniknout?
Nejpodstatnější je pro nás, vedle lokality v rámci města, jeho velikost. Rádi bychom tedy začali s největšími městy jako Brno, Ostrava, Plzeň, Olomouc či Hradec Králové. Ovšem i dobrá lokalita v menším městě s dobrou spádovou oblastí je pro nás zajímavá. Horkou novinkou například je, že máme potvrzenou naší první franšízu v České republice, a to v Pardubicích, s plánovaným otevřením v první půlce příštího roku.
Jaké vlastnosti u kandidátů na franšízu zejména hledáte?
Ideální kandidát bude mít chuť zkoušet nové věci, podnikatelského ducha a oblibu v gastronomii, ideálně v burgerech. Bude ho bavit vedení a rozvoj lidí, protože ti jsou v našem odvětví základem úspěchu.
Jaký vidíte potenciál pobočkové sítě v České republice?
Na základě necelých dvou let na českém trhu jsme si potvrdili, že naše burgery mají u zákazníků velký úspěch a ani vyšší cena není překážkou. Proto myslíme, že minimálně jeden Regal Burger by mohl být v každém městě nad 50 tisíc obyvatel.
Investice do otevření restaurace Regal Burgeru je poměrně vysoká, tudíž lze očekávat, že alespoň její část budou franšízanti financovat například úvěrem. Jste jako franšízor schopni zájemcům o franšízu se získáním cizích zdrojů pomoci?
Ano, pomoc se získáním cizích zdrojů je jedna z možností. Například na Slovensku jsme pomohli čtyřem franšízám získat financování pro začínající podnikatele od Slovenské Spořitelny v sumě cca 50 % nákladů.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...