Naše franšíza dává prostor inovacím
Váš gastronomický koncept Regal Burger se řadí do kategorie „Fast Casual“. Co si mohou zákazníci pod tímto pojmem představit?
Základním principem konceptu „Fast Casual“ je uspokojit zákazníka výborným a kvalitním jídlem v co nejkratším čase. Člověk tak v našich restauracích nemusí strávit více času, než by strávil ve standardních fast food konceptech, ale zároveň dostane jídlo prvotřídní kvality, což je ideální například pro pracovní obědy. Proto je nabídka spíše menší – v současnosti čítá šest hlavních burgerů plus hranolky.
Co Vás přivedlo k myšlence rozšiřovat svou síť prostřednictvím franšízových licencí?
Franšízu vidíme jako nástroj, který v rámci expanze pobočkové sítě podporuje podnikatelského ducha, a tím u nás vytváří prostor pro inovace, které jsou pro každou firmu zásadní. Franšízant je totiž zcela odpovědný za úspěch jeho poboček, což ho k inovování motivuje. Správně nastavený franšízový model také umožňuje lepší škálovatelnost a růst pobočkové sítě než standardní organický růst.
V České republice máte zatím vlastní pobočky, a to v Praze. Do jakých měst byste chtěli s franšízou proniknout?
Nejpodstatnější je pro nás, vedle lokality v rámci města, jeho velikost. Rádi bychom tedy začali s největšími městy jako Brno, Ostrava, Plzeň, Olomouc či Hradec Králové. Ovšem i dobrá lokalita v menším městě s dobrou spádovou oblastí je pro nás zajímavá. Horkou novinkou například je, že máme potvrzenou naší první franšízu v České republice, a to v Pardubicích, s plánovaným otevřením v první půlce příštího roku.
Jaké vlastnosti u kandidátů na franšízu zejména hledáte?
Ideální kandidát bude mít chuť zkoušet nové věci, podnikatelského ducha a oblibu v gastronomii, ideálně v burgerech. Bude ho bavit vedení a rozvoj lidí, protože ti jsou v našem odvětví základem úspěchu.
Jaký vidíte potenciál pobočkové sítě v České republice?
Na základě necelých dvou let na českém trhu jsme si potvrdili, že naše burgery mají u zákazníků velký úspěch a ani vyšší cena není překážkou. Proto myslíme, že minimálně jeden Regal Burger by mohl být v každém městě nad 50 tisíc obyvatel.
Investice do otevření restaurace Regal Burgeru je poměrně vysoká, tudíž lze očekávat, že alespoň její část budou franšízanti financovat například úvěrem. Jste jako franšízor schopni zájemcům o franšízu se získáním cizích zdrojů pomoci?
Ano, pomoc se získáním cizích zdrojů je jedna z možností. Například na Slovensku jsme pomohli čtyřem franšízám získat financování pro začínající podnikatele od Slovenské Spořitelny v sumě cca 50 % nákladů.
Franšíza od sousedů / Koncept Regal Burger vznikl v roce 2013 na Slovensku, kde má momentálně pět vlastních poboček a čtyři franšízové. Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...