Příležitost se ukrývá v poctivých burgerech
Když před několika lety Hadog Burgers & Hotdogs otevřel svou první provozovnu v Českých Budějovicích, postavil svou filozofii na jednoduché, ale zároveň i odvážné myšlence - žádné polotovary, ale jen kvalitní a čerstvé suroviny. „Naším cílem bylo již od počátku jediné, a to přinést do Českých Budějovic americké burgery, které budou jiné, které zákazníci ocení a uvědomí si, jaký je rozdíl mezi čerstvostí a mraženým polotovarem,“ objasňuje základní princip Patrik Habart ze společnosti Hadoger, která za franšízou Hadog stojí.
V současné době v tuzemsku fungují dvě pobočky, které provozuje sám franšízor. Zákazníci je najdou v Českých Budějovicích a v Praze. Z ohlasů zákazníků však vedení firmy vnímá, že stojí za to rozšířit síť i do dalších regionů. A právě zde přichází příležitost pro potenciální franšízové partnery. Mezi města, o která má koncept Hadog v současnosti primární zájem, patří například Brno, Plzeň, Hradec Králové, Pardubice a Liberec.
Základní podmínkou pro získání franšízové licence jsou zkušenosti s podnikáním a vedením týmu, zodpovědnost, znalost prostředí města a dostatečný kapitál pro vybudování pobočky a rezerva pro první měsíce provozu. Podle zvolených prostor, jejichž velikost by měla být minimálně 100 m2, a nákladnosti jejich úprav se potřebná počáteční investice pohybuje v rozmezí zhruba 0,5 až 1,5 milionu korun. Franšízor s franšízantem podepisuje smlouvu minimálně na 5 let. Ta je vázaná vstupním poplatkem ve výši 50 tisíc Kč a měsíčním poplatkem z obratu pohybujícím se od 5 do 7 %, to vše při předpokládané návratnosti během 1 až 2 let. Franšízor poskytuje podporu i po otevření provozovny; např. v podobě konzultací provozních záležitostí či marketingu, správy sociálních sítí, poskytnutí nových receptur a postupů.
Nebát se změn a experimentovat
Koncept Hadog se odlišuje a vybočuje z obvyklé nabídky „burgráren“ tak, jak je dnes často vidíme. Kromě lokálních a čerstvých surovin nabízí zákazníkům i nové variace složení burgerů či chutí například prostřednictvím omáček nebo domácí hořčice. „Vyjeli jsme ze zajetých standardů a našli cestu k zákazníkům. Vidíme jejich zájem o naše poctivé burgery i hotdogy, ve kterých je vždy jen čerstvé hovězí maso českého původu od místního řezníka a stejně tak i pečivo pochází z místní pekárny. Pozitivní hodnocení naší práce a celková úspěšnost je zavazující, ale zároveň je to i možnost dalšího rozvoje,“ doplňuje Patrik Habart. Důkazem toho, že se tento přístup vyplácí, je řada ocenění, kterými se mohou jejich pobočky pyšnit. Ta pražská byla například loni vyhodnocena jako nejlepší burgrárna v Praze podle průvodce PragMoon.

Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...