Kurýři na cestě za hranice
Mezi služby, které tento původem polský franšízový koncept zákazníkům poskytuje, patří poštovní služby, digitální a velkoformátové tisky, potisk reklamních předmětů anebo profesionální balicí služby. Aby byl výsledek práce pro koncové zákazníky co nejlepší, uzavřelo na domácím trhu Ship Center spolupráci s 12 kurýrními a spedičními společnostmi, a to včetně UPS, DPD a DHL. Také díky ní může poskytovat služby jak individuálním, tak i firemním zákazníkům. V Česku se tak může stát dalším konkurentem České pošty v oblasti doručování balíkových zásilek. Tiskových služeb dle statistiky využívá především firemní klientela, kurýrních služeb pak malé a střední firmy a jednotliví spotřebitelé.
Úspěch sítě v domácím Polsku motivoval franšízora, aby své aktivity rozšířil i na zahraniční trhy. „Před časem se objevila myšlenka rozvoje sítě mimo Polsko. Trhy východní a západní Evropy zaznamenávají v poslední době nárůst využívání kurýrních služeb. U nás mají zákazníci navíc možnost využít i tiskových služeb. Jelikož Česko, Litva, Lotyšsko a Estonsko na trhu podobnou síť nemají, rozhodli jsme se tuto mezeru zaplnit. Na všech těchto trzích chceme najít master-franšízanty, kteří budou rozvíjet síť. Co se týče rozvoje v pobaltských zemích, nejprve začneme působit v Litvě a následně se budeme postupně rozvíjet v Lotyšsku a Estonsku,“ říká Łukasz Osyra, franšízový specialista Ship Center.
A jací by měli být budoucí franšízoví partneři Ship Center? „Určitě to musí být lidé, kteří mají zkušenosti s vedením podniku. Potřebujeme franšízanty, kteří dobře znají místní trh a potřeby místních zákazníků,“ vysvětluje Osyra. Výše investice do master franšízy činí 20 tisíc eur, je tak vyšší, než pořízení jednotlivé franšízové licence. V ceně master-franšízy jsou kromě exkluzivity pro celou Českou repoubliku s možností poskytovat jednotlivé licence franšízantům, zahrnuty také náklady na počítačové a polygrafické vybavení, stejně jako zřízení portálu založeného na modelu franšízora.
V domácím Polsku se Ship Center může pochlubit 80 pobočkami. V rámci franšízového balíčku poskytuje franšízor zařízení a vybavení včetně počítače a tiskárny, vnitřní a vnější značení, internetové stránky, školení a také přístup k programům souvisejícím s tiskem a kurýrními službami.
6 let zkušeností / Koncept Ship Center byl založen v roce 2013 v Katowicích v Polsku. Jeho provozovny poskytují zásilkové služby 12 různých přepravních společností a profesionální polygrafický tisk. V jeho portfoliu lze nalézt také inovativní 3D tiskové služby. přečíst články
Naše franšízy chybí v podstatě všude
/24.03.2025
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nejčtenější
Expanze i mimo tradiční lokality
/15.12.2025
„Budoucnost convenience retailu vidíme v kombinaci rychlosti, čerstvosti a lidskosti,“ říká Petr Kuchta, Chief Product & Marketing Officer franšízového konceptu PONT to go.
Síť Vosíme.cz se úspěšně rozšiřuje i mimo velká města. Nové pobočky otevírá ve spolupráci s franšízanty. Těm nabízí i pomoc s financováním.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízová síť AMAkids vychází z mezinárodních výukových metod pro efektivní rozvoj intelektu. Co obnáší otevření vlastního centra?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...