Zájem zákazníků stále roste
Blíží se konec roku 2019. Jaký byl pro značku Mr. Sushito?
Rok 2019 byl pro značku Mr.Sushito určitě zlomový. Otevřeli jsme dvě zbrusu nové pobočky. Od února nás zákazníci najdou v Brně a od listopadu v Prostějově, v OC Zlatá brána. Pro zefektivnění nákupů jsme také zřídili místo pro centrální zásobování a možnost efektivnějších nákupů ve velkém.
Rýsují se v současné době nějaké nové lokality, do kterých byste měli se svými pobočkami zamířit?
Co se týče dalšího růstu, samozřejmě budeme pokračovat. Do konce letošního roku zbývá poslední měsíc, tudíž pro letošek otevření nové pobočky již neplánujeme, ale soustředíme se na rozvoj těch stávajících. Pro rok 2020 však máme velké plány. Chceme-li se bavit o lokalitách, tak nějaké, o které bychom stáli, již máme vytipované, ale zároveň se rozhlížíme i dále. Jména míst, o kterých momentálně uvažujeme, si ale zatím nechám pro sebe.
Jaký vidíte zájem o vaše franšízové licence?
Nějaká jednání se zájemci o franšízové licence již proběhla. Myslím si však, že jsme ve fázi, kdy si nás potenciální franšízanti zatím pouze oťukávají. Jsme poměrně mladý koncept s ne příliš známým, avšak originálním sortimentem. A právě v tom do budoucna vidíme velký potenciál a konkurenční výhodu.
Jak si Češi oblíbili vaše restaurace a také Sushi Burrito?
I tady platí, že jsme poměrně nový koncept a cestu k nám si zákazník ještě hledá. Uvědomujeme si tak, že stále musíme pracovat na marketingu, oslovovat nové zákazníky budovat náš brand, povědomí o našem konceptu, a hlavně o tom, že i fastfood může být zdravý. Z návštěvnosti našich poboček vidím, že se nám to daří a jdeme správným směrem, o čemž svědčí stálí zákazníci i neustále se zvyšující počet těch nových.
Co plánujete pro rok 2020?
Jak jsem již poodhalil, v následujícím roce budeme dále pracovat na rozšíření naší sítě. Nové pobočky chceme otevřít, v dalším roce budeme pracovat na otevření nových poboček. Určitě se budeme soustředit na česká města, ale jisté vyhlídky máme i na slovenském trhu. Chutě Mr. Sushito prostě chceme nabídnout všem...

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Bez energie a úsilí by nebylo úspěšného podnikání ani v případě franšízingu. Před finálním rozhodnutím byste se měli zamyslet. Na co vše si dát pozor?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
VPO Protivanov nabízí rozjet byznys bez licenčních poplatků. Partneři těží z podpory, know-how i exkluzivity v regionu.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...