Odhodlání a trpělivost na cestě k úspěchu
Ve světě podnikání není Libuše žádným nováčkem. Vždyť již desátým rokem uplatňuje svého obchodního ducha při vedení firmy, která se na Znojemsku specializuje na péči o děti. Před 12 měsíci se však rozhodla vstoupit do pro ni dosud neznámých vod – do obchodu s realitami. Na první pohled by se mohlo zdát, že jde o zbytečný risk. Nicméně není tomu tak.
„Do franšízy jsem vstoupila především se svým manželem Petrem, který se v oblasti komerčních realit pohybuje už 14 let. Mé zkušenosti v realitách byly v té době jen teoretické. O to víc mě lákala praxe a propojení s mým obchodním duchem,“ vysvětluje majitelka franšízové pobočky Century 21 ve Znojmě. Důkazem úspěšného fungování tohoto propojení je i fakt, že ačkoli pod hlavičkou franšízového konceptu působí teprve rok, dostalo se jí velkého ocenění. Letos v říjnu byla v rámci sítě vyhlášena nejlepším senior makléřem.
Na své začátky v realitním byznysu dnes Libuše Drozdová vzpomíná s úsměvem, ačkoli za růžové je jednoznačně označit nelze. Jak sama říká, začít od nuly je vždy těžké. Pro ni o to těžší, že o fungování realitní branže měla víceméně jen teoretické znalosti, praxi žádnou. „Jít do terénu s nulovou praxí a vysvětlovat potenciálním klientům, že jsme opravdu jiná realitní kancelář a děláme byznys jinak, lépe – s homestagingem, videoprohlídkami, když jsem ještě nic takového nerealizovala, bylo těžké,“ prozradila.
Změna vnímání
Právě v takovém momentě velmi ocenila svůj výběr franšízového konceptu. Byli to právě kolegové ze Century 21, kteří ji na reálných příkladech z praxe ukázali, jak se v této realitní síti pracuje. A výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Po natočení první videoprohlídky se totiž vše změnilo a nabralo ten správný směr. Nedostatek zkušeností v oboru však nebyl jedinou překážkou, se kterou se musela vypořádat.
Překvapením totiž pro Libuši bylo, jak negativně veřejnost vnímá realitní makléře a realitní kanceláře vůbec. A právě přispět ke kultivaci tuzemského realitního trhu, a tím změnit pohled klientů na práci realitních makléřů, vidí jako jeden z dlouhodobých cílů, kterého by chtěla prostřednictvím svého franšízového podnikání dosáhnout.
A co zájemci o franšízu, kteří by se k ní v tomto „boji“ rádi připojili? Na co by se měli připravit? „Musí být odhodlaní se kanceláři věnovat a rozvíjet ji,“ upozorňuje Libuše s tím, že nutná je také trpělivost a schopnost stát nohama na zemi. Příliš ambiciózní očekávání by v tomto případě mohla být spíše překážkou na jejich cestě k úspěchu. Co jí však jisto jistě není, je pravidelný kontakt a podpora centrály. Ten znojemská podnikatelka vnímá jako nástroj, díky němuž se může vyvarovat chyb, jež by pro její byznys mohly být fatální.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Realitní trh nabízí podnikatelské příležitosti neustále. Zároveň se ale jedná o silně konkurenční prostředí. S podporou franšízového partnera se v něm uspět dá.
V okresních městech vidí realitní franšíza Century 21 velký potenciál. Během června zahájily provoz pobočky v Praze a Ostravě.
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.