Pařížské Franchise Expo bude na podzim
Původně chtěli organizátoři přesunout konání této největší franšízové akce v Evropě na konec května. Vývoj epidemie COVID-19 spolu s nařízeními francouzské vlády je však přiměl stanovit pozdější termín. Letošní ročník Franchise Expo Paris se tak uskuteční od 4. do 7. října 2020 v areálu výstaviště Paris Expo Porte de Versailles.
Organizační tým pařížského veletrhu ve spolupráci s L´Observatoire de la Franchise v současné době pracuje na zajištění možnosti online setkání franšízorů a potenciálních franšízantů. Registrovaní franšízoři se tak budou moci setkat s těmi zájemci o franšízové licence, kteří si již pořídili vstupenku na tuto akci, na níž mohou najít ten správný koncept pro své podnikání. To může být výhodou zejména pro zájemce z těch zemí, které ještě v říjnu nebudou svým občanům dovolovat vycestovat ze země. Mezi ně se v současné době řadí i Česká republika, i když stále sílí hlasy, že uvolňování vycestování za účelem obchodních cest, mezi něž se účast na veletrhu řadí, je žádoucí.
V případě, že se tak stane, je účast na takovém veletrhu i pro tuzemské franšízové koncepty šancí, jak nalézt partnery i v jiných zemích a znovu tak nastartovat svůj rozvoj, který byl mnohdy současnou situací zpomalen. Fakt, že se majitelům franšízových konceptů účast na pařížském veletrhu vyplatí dokládají i statistiky. Podle nich totiž tři čtvrtiny (75 %) vystavovatelů uzavřelo přímo na místě dohodu se zájemci o franšízovou či master-franšízovou spolupráci, která vedla k vytvoření či širšímu rozvoji franšízové sítě.
„Lze očekávat, že zájem o franšízové podnikání se po pominutí této nejsilnější krizové fáze zvýší. Právě v tomto období totiž vyšly najevo výhody, které podnikání v rámci zavedeného konceptu bezesporu přináší. Franšízanti totiž v drtivé většině případů mohli využít pomoci ze strany franšízora, nebo těžit ze síly jeho vyjednávacích schopnosti – např. při jednání o snížení či odpuštění nájmů za provozovny,“ říká ředitel poradenské společnosti PROFIT system franchise services Marek Halfar.
Informace k nezaplacení / Tradiční součástí veletrhu jsou i franšízová školení a přednášky, na nichž uchazeči o licence získají užitečné informace – například na co si při výběru franšízy dát pozor, co by měla obsahovat franšízová smlouva nebo jak správně na byznys plán. přečíst články
Wellness byznys pro zdraví
/11.12.2025
Slovinská franšíza Centrum solné terapie propojuje moderní technologii s tradicí solných jeskyní. Do Česka přináší podnikání s medicínským přesahem.
Známý chorvatský fast-casual řetězec Koykan hledá franšízanty s vášní pro světovou gastronomii. Po otevření dvou pražských restaurací chce expandovat i do krajských měst.
Přírodní kosmetika se těší stále větší oblibě. Kdo využije příležitost a získá exkluzivní licenci na budování obchodů oblíbené značky L’Erbolario v ČR?
Do regionu míří americké řetězce, Vodafone řeší spor a EG Group prodává část sítě čerpacích stanic. Franšízing potvrzuje svou sílu napříč obory.
Do polské metropole dorazí 23. a 24. října desítky franšíz a tisíce podnikatelů. Varšavský veletrh představí značky úspěšné v Polsku i mířící do střední a východní Evropy.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Síť Vosíme.cz se úspěšně rozšiřuje i mimo velká města. Nové pobočky otevírá ve spolupráci s franšízanty. Těm nabízí i pomoc s financováním.
Rádi byste si otevřeli vlastní obchod, ale brzdí vás nedostatek zkušeností? Franšízová síť Coccodrillo nabízí model spolupráce vhodný i pro nováčky.
„Budoucnost convenience retailu vidíme v kombinaci rychlosti, čerstvosti a lidskosti,“ říká Petr Kuchta, Chief Product & Marketing Officer franšízového konceptu PONT to go.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI