Výhoda globální sítě se ukazuje v krizi
Švédský výrobce krmiva pro domácí zvířata u nás jako franšízový koncept působí již 10 let. Jeho franšízanti mají tu výhodu, že produkty značky Husse nejsou dostupné v tradiční prodejní síti, tedy ani v maloobchodních prodejnách a velkoobchodech. Zákazník je tak může zakoupit pouze od místního distributora – franšízanta, který má exkluzivní právo prodávat krmivo a kosmetiku této značky na předem sjednaném území. To však po franšízových partnerech a distributorech žádá, aby byli dostatečně zásobeni. A právě to se v době krize vyplácí.
Fakt, že značka Husse a její franšízanti působí po celém světě, například v jihovýchodní Asii v Japonsku, na Tchaj-wanu i v Hong Kongu, znamenal pro celou síť určitou výhodu. Centrály z ostatních zemí totiž již na přelomu února a března obdržely od místních poboček signály o problémech souvisejících s šířením koronaviru. Dostala se tak k nim informace, že poptávka po produktech Husse roste a bylo tak třeba připravit se na to a zvýšit zásoby. Realita pak na sebe nenechala dlouho čekat. Ruku v ruce s tím, jak se omezoval provoz obchodů a lidé začali nakupovat do zásob, zvýšila se i poptávka po krmení. Právě v tento moment se tak projevila síla globální sítě.
Možnosti spolupráce
A kdo se může stát její součástí? Zájemci o licenci by měli být především komunikativní, aby si co nejsnáze našli cestu k zákazníkům a jejich čtyřnohým mazlíčkům. Samozřejmostí by pak měla být silná motivace rozjet vlastní byznys a naplno se mu věnovat. Podle master-franšízantky konceptu pro Českou republiku Andrey Vláčilové, která na trh přišla s otevíráním showroomů Husse, se v praxi se osvědčilo, když franšízant showroom provozuje sám, nebo ve spolupráci s rodinou. Zaměstnávat další lidi se z dlouholetých zkušeností nevyplatí.
Investice do franšízové licence pro určitou oblast stojí 40 až 120 tisíce korun v závislosti na její velikosti. Pro vybudování showroomu je pak třeba mít připravených dalších 50 až 100 tisíc korun. Franšízanti Husse dostávají od centrály startovací balíček, který obsahuje všechny marketingové materiály, potřebné pro zahájení podnikání, včetně některých standardních produktů Husse. Sami si musí zajistit alespoň malý suchý skladovací prostor o výměře asi 15 m2 (např. garáž), počítač s přístupem na internet, mobilní telefon a auto k rozvozu krmiva.

PŘEČTI ČLÁNKY

Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.
Švédská značka Husse je evropským lídrem v prodeji krmiva pro domácí zvířata. I letos se probojovala mezi nejlepší franšízy světa.
Švédská franšízová síť pro prodej krmiva Husse roste v celé Evropě, i v ČR už má díky 24 franšízám pokryté takřka celé území.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem