Kontakt v době krize / „V Next reality jsme přijali několik změn a zavedli některé postupy, zejména v rámci komunikace mezi centrálou a partnerskými kancelářemi a jejich makléři. Osvědčily se nám zejména webináře pořádané pro partnery a makléře nebo on-line meetingy s franšízanty. Byznys je ale postaven zejména na vztazích a emocích, takže není nad osobní setkání, která preferujeme, a která žádný on-line přenos nemůže nahradit,“ říká Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě Next Reality.
pondělí
24.08.2020
Franšíza Next Reality chce navázat na loňský rok a otevřít nejméně 12 nových partnerských kanceláří.
 

Momentálně se daří této realitní síti plán plnit. Již nyní je vedení konceptu domluveno na dlouholeté spolupráci se sedmi novými partnery a s dalšími ještě jedná. Dlouhodobým cílem je mít po celé republice 150 kanceláří.

Chceme působit v každém městě nad 10.000 obyvatel, v Praze a velkých krajských městech pak počítáme s větším množstvím kanceláří. V mnoha regionech jsme již velmi silní, ale stále existují i regiony, kde hledáme vhodné partnery ke spolupráci. V každém městě máme co nabídnout. Paleta služeb a byznysových příležitostí je v Next Reality velká, a proto si i my vybíráme toho nejlepšího partnera pro spolupráci v daném městě,“ říká Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě Next Reality.

Vzdělávání jako klíč úspěchu

Velký důraz při spolupráci s franšízovými partnery klade tato původem česká franšíza na vzdělávání. Svým franšízantům nabízí několikastupňové a vždy vychází z potřeb daného partnera. Vstupním školením si prochází úplně každý nový partner a makléř, potom následuje cílené školení pro partnery – majitele kanceláří, během něhož franšízor předává partnerovi informace o fungování konceptu, seznamuje ho s očekáváními a představuje historii 15letého působení značky na realitním trhu.

„Dále mu také pomáháme se správným nastavením byznys modelu na pobočce a se způsobem spolupráce s centrálou, podrobně rozebíráme marketing lokality dané pobočky a naše domluvené smluvní podmínky a služby, které od podpisu smlouvy každý partner využívá,“ vysvětluje Petr Zelenka s tím, že v průběhu prvních měsíců je centrála v úzkém kontaktu s partnerem a podporuje ho v tom, aby kancelář co nejdříve začala růst. Společně hodnotí splnění domluvených úkolů, a to v návaznosti na jejich nastavení. Mimo tato interní školení Next Reality také intenzivně spolupracuje s Realitním vzdělávacím institutem a Asociací realitních kanceláří.

Koronavirová realita

Stejně jako mnohé jiné realitní sítě, museli se i v Next Reality poprat s velkou výzvou, kterou s sebou přinesla vládní opatření přijatá v boji proti koronaviru. Situace to byla opravdu nejistá. Nikdo netušil, jaké následky může způsobit krize vyvolaná pandemií koronaviru a jak se zachová trh, který do té doby vykazoval nadprůměrná čísla. „S odstupem času mohu konstatovat, že dočasný, avšak nijak dramatický propad, jsme zaznamenali zejména co do počtu poptávek. Některé regiony měly propad větší, jiné téměř žádný,“ upřesňuje Petr Zelenka.

Koncept Next Reality je postaven na sdíleném call centru, díky němuž měla centrála sítě přehled o přesném denním počtu reakcí na call centru, který prošel důsledným vyhodnocením a následně se informace dostaly k franšízovým partnerům. Podle Zelenky, synergický efekt těchto dat skvěle zafungoval i jako hnací motor a motivace do dalších dnů a týdnů, takže navzdory očekávanému propadu trhu přinesl květen, červen a dovolenkový červenec rekordní obchodní výsledky v Next Reality.


Inovace z izolace / Nucená sociální izolace přivedla franšízanty i makléře k častějšímu využívání videoprohídek a 3D skenů při propagaci nemovitostí. To se ukázalo jako krok dobrým směrem, neboť v mnoha případech zájemcům přiblížili nabízenou nemovitost tímto způsobem natolik dostatečně, že se rozhodli ji koupit i bez osobní prohlídky.

Populární na fóru

Jsme obchodníci, ne prodavači

Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...

3 komentář(e)
posledni 20.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Mobilní domy míří do Prahy

MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz  

2 komentář(e)
posledni 16.06.2012
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu

jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...

1 komentář(e)
posledni 04.04.2012
Asociace bez dvou realitek

Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...

2 komentář(e)
posledni 20.02.2012
Asociace bez dvou realitek

Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....

2 komentář(e)
posledni 14.02.2012
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda

myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.

1 komentář(e)
posledni 15.01.2012