150 poboček po celé zemi
Momentálně se daří této realitní síti plán plnit. Již nyní je vedení konceptu domluveno na dlouholeté spolupráci se sedmi novými partnery a s dalšími ještě jedná. Dlouhodobým cílem je mít po celé republice 150 kanceláří.
„Chceme působit v každém městě nad 10.000 obyvatel, v Praze a velkých krajských městech pak počítáme s větším množstvím kanceláří. V mnoha regionech jsme již velmi silní, ale stále existují i regiony, kde hledáme vhodné partnery ke spolupráci. V každém městě máme co nabídnout. Paleta služeb a byznysových příležitostí je v Next Reality velká, a proto si i my vybíráme toho nejlepšího partnera pro spolupráci v daném městě,“ říká Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě Next Reality.
Vzdělávání jako klíč úspěchu
Velký důraz při spolupráci s franšízovými partnery klade tato původem česká franšíza na vzdělávání. Svým franšízantům nabízí několikastupňové a vždy vychází z potřeb daného partnera. Vstupním školením si prochází úplně každý nový partner a makléř, potom následuje cílené školení pro partnery – majitele kanceláří, během něhož franšízor předává partnerovi informace o fungování konceptu, seznamuje ho s očekáváními a představuje historii 15letého působení značky na realitním trhu.
„Dále mu také pomáháme se správným nastavením byznys modelu na pobočce a se způsobem spolupráce s centrálou, podrobně rozebíráme marketing lokality dané pobočky a naše domluvené smluvní podmínky a služby, které od podpisu smlouvy každý partner využívá,“ vysvětluje Petr Zelenka s tím, že v průběhu prvních měsíců je centrála v úzkém kontaktu s partnerem a podporuje ho v tom, aby kancelář co nejdříve začala růst. Společně hodnotí splnění domluvených úkolů, a to v návaznosti na jejich nastavení. Mimo tato interní školení Next Reality také intenzivně spolupracuje s Realitním vzdělávacím institutem a Asociací realitních kanceláří.
Koronavirová realita
Stejně jako mnohé jiné realitní sítě, museli se i v Next Reality poprat s velkou výzvou, kterou s sebou přinesla vládní opatření přijatá v boji proti koronaviru. Situace to byla opravdu nejistá. Nikdo netušil, jaké následky může způsobit krize vyvolaná pandemií koronaviru a jak se zachová trh, který do té doby vykazoval nadprůměrná čísla. „S odstupem času mohu konstatovat, že dočasný, avšak nijak dramatický propad, jsme zaznamenali zejména co do počtu poptávek. Některé regiony měly propad větší, jiné téměř žádný,“ upřesňuje Petr Zelenka.
Koncept Next Reality je postaven na sdíleném call centru, díky němuž měla centrála sítě přehled o přesném denním počtu reakcí na call centru, který prošel důsledným vyhodnocením a následně se informace dostaly k franšízovým partnerům. Podle Zelenky, synergický efekt těchto dat skvěle zafungoval i jako hnací motor a motivace do dalších dnů a týdnů, takže navzdory očekávanému propadu trhu přinesl květen, červen a dovolenkový červenec rekordní obchodní výsledky v Next Reality.

PŘEČTI ČLÁNKY

V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
„S každým zájemcem o franšízu řešíme již od počátku to, jak uspět na úplně jiném trhu, než který tu byl dříve,“ říká Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě Next Reality.
Rok 2021 byl pro realitní byznys úspěšný. Těžili z toho i makléři a franšízanti realitních kanceláří Next Reality. Bude tento trend pokračovat?
Loni dosáhla franšízová síť Next Reality rekordního obratu 200 milionů Kč. Pro letošek je plán o 100 milionů vyšší.
Spolu s otcem vede Zdeněk Mrňák 2 úspěšné kanceláře Next Reality. V čem vidí výhody podnikání s franšízou?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partner Market?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.