V každém hlavním městě Evropy
Jak se konceptu La Donuteria momentálně daří?
Myslím si, že v rámci aktuálních možností a situace v gastronomii, se našemu konceptu daří velmi dobře. Celkově evidujeme jako síť letos nárůst tržeb o 300 % v porovnání s rokem minulým, a to i přes situaci, kterou přinesla pandemie COVID-19. Daří se nám i v zahraničí. Otevřeli jsme pobočku v Dánsku, kde zákazníci na naše donuty stojí i 30minutové fronty. Před otevřením máme pobočky v Mnichově, Stockholmu, Lisabonu, Vídni a Budapešti. Jsme velmi blízko podpisu smluv v Kanadě, Bahrajnu nebo v Dubaji. Samozřejmě, i naše pobočky pocítili dopad pandemie a řady opatření, například ve výpadku zahraničních turistů mezi zákazníky.
Vede se vám v plánovaném rozšiřování sítě poboček, jak na českém, tak i slovenském trhu?
Na Slovensku již máme licence vyprodané a všech 25 měst, které jsme označili jako ty s velkým potenciálem, je už obsazených. V Česku je situace jiná, zda je pro franšízanty stále k dispozici zhruba polovina vytipovaných míst.
Jak to vypadá se vstupem do Maďarska a Polska? Je v současné době vůbec možné najít franšízové partnery takhle „na dálku“?
V Maďarsku už finalizujeme design pobočky v Budapešti a další 2 města máme v přípravě. V Polsku máme podepsané licence pro 2 velká města. Aktuálně jsme otevřeni dalším zájemcům o franšízovou spolupráci v těchto zemích.
Letos na jaře jste mi prozradil, že zákazníci La Donuteria značku v době krize způsobené vládními opatřeními podrželi, že je pro ně Lovebrand. Čím si to vysvětlujete?
Těší nás, že přízeň zákazníků stále tvá. Že si stále rádi přijdou pro svůj oblíbený donut a kávu, i když si ji vezmou s sebou, tedy bez sezení v pobočce a rizika případné možné nákazy. Vidím za tím kombinaci více faktorů – od našeho speciálního receptu na donutky, přes aktivní komunikaci na sociálních sítích, neustálé přicházení s novinkami a inovacemi apod.
Jak velký dopad měla a asi i stále má situace spojená s pandemií na byznys vašich franšízantů?
Již jsme zmínili například výpadek tržeb kvůli slabému turismu, zde nám pomohla naše strategie otevírat pobočky tam, kde je diverzifikovaný mix zákazníků. Snažíme se situaci řešit velmi aktivně a stále hledat nová řešení, přizpůsobovat se změnám a situaci na trhu.
Jaké lokality z hlediska dalšího rozvoje Vás momentálně nejvíce zajímají?
Zajímají nás dvě hlavní oblasti. Tou první je dokončit naší expanzi v regionu střední a výhodní Evropy, hledáme tedy nové franšízanty pro města v Česku, Maďarsku a Polsku. Tou druhou pak je splnění našeho cíle mít do konce příštího roku pobočku v každém evropském hlavním městě. Těší nás, že je z ohledu potenciálních franšízantů o náš koncept zájem. Pro mnohé je vlastnit svojí moderní stylovou cukrárnu/kavárnu splněným snem a vítanou změnou korporátního stylu života.

Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Německý prodejce kávy chystá rozvoj konceptu kaváren s prodejnou zboží pro domácnost
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Novinka přichází na český trh ze Severní Ameriky od výhradního distributora z Polska.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...