Gloria Jean´s Coffees plánuje v regionu rozvoj
GJC je momentálně zastoupeno ve střední a východní Evropě pouze v Polsku, a to dvěma restauracemi. Je vstup na český trh začátkem většího rozšiřování v tomto regionu?
Ano, vstupem do České republiky jsme zahájili větší rozšiřování v tomto regionu, které však bude stát na pevných základech a bude vycházet vstříc potřebám našich hostů.
Co plánuje GJC v Česku pro letošní a příští rok?
Již jsme otevřeli náš první kavárnu na Klárově v Praze na Malé straně a 16. října v OC Olympia v Brně. Naším plánem je otevřít ještě další dvě až čtyři kavárny v Praze a Brně. Na základě přijaté poptávky na trhu se zajisté rozvine partnerství, které bude realizováno v příštím roce.
Je H.A.M. Gastro Czech jediným partnerem GJC v Česku, nebo může prodávat licence jiným společnostem či jednotlivcům?
H.A.M. Gastro Czech je Master franchisový partner Gloria Jean’s Coffees International v Česku. Může uzavírat spolupráci v rámci otevírání kaváren se společnostmi i jednotlivci za účelem rozvinutí trhu v co největší možné míře. S potenciálními partnery probíhá blízká spolupráce ohledně strategií a příležitostí. Naše pojetí franchisy se ukázalo jako úspěšné, v případě že bylo řízeno vlastníkem, rodinou. Rovněž malým společnostem se daří dobře, pokud vedou několik prodejen. Vše souvisí s nasazením a duchem, s nimiž vstupujeme každodenně do podnikání a se závazkem dodržet přísné normy GJC, abychom zajistili naši globální soudržnost.
V jaké výši se pohybuje průměrná investice pro otevření obchodu s kávou a obsahuje i poplatky za licenci?
Průměrná výše investice do nové kavárny je zhruba 5-6 milionů korun. Ta zahrnuje investici do místa, školení baristů, poplatky atd.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Mr. Kebab plánuje vstup do Česka
/20.10.2025
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Tomáš Větvička vyměnil cukrářskou dílnu za podnikání pod hlavičkou sítě Traficon. Jak zvládl přechod do nového oboru a co ho na práci nejvíc naplňuje?
„Od ledna 2026 budou vybrané produkty dostupné jen ve specializovaných prodejnách. To nám přináší výraznou konkurenční výhodu,“ říká master-franšízant Cbweed Riccardo Ghibellini.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...