Gloria Jean´s Coffees plánuje v regionu rozvoj
GJC je momentálně zastoupeno ve střední a východní Evropě pouze v Polsku, a to dvěma restauracemi. Je vstup na český trh začátkem většího rozšiřování v tomto regionu?
Ano, vstupem do České republiky jsme zahájili větší rozšiřování v tomto regionu, které však bude stát na pevných základech a bude vycházet vstříc potřebám našich hostů.
Co plánuje GJC v Česku pro letošní a příští rok?
Již jsme otevřeli náš první kavárnu na Klárově v Praze na Malé straně a 16. října v OC Olympia v Brně. Naším plánem je otevřít ještě další dvě až čtyři kavárny v Praze a Brně. Na základě přijaté poptávky na trhu se zajisté rozvine partnerství, které bude realizováno v příštím roce.
Je H.A.M. Gastro Czech jediným partnerem GJC v Česku, nebo může prodávat licence jiným společnostem či jednotlivcům?
H.A.M. Gastro Czech je Master franchisový partner Gloria Jean’s Coffees International v Česku. Může uzavírat spolupráci v rámci otevírání kaváren se společnostmi i jednotlivci za účelem rozvinutí trhu v co největší možné míře. S potenciálními partnery probíhá blízká spolupráce ohledně strategií a příležitostí. Naše pojetí franchisy se ukázalo jako úspěšné, v případě že bylo řízeno vlastníkem, rodinou. Rovněž malým společnostem se daří dobře, pokud vedou několik prodejen. Vše souvisí s nasazením a duchem, s nimiž vstupujeme každodenně do podnikání a se závazkem dodržet přísné normy GJC, abychom zajistili naši globální soudržnost.
V jaké výši se pohybuje průměrná investice pro otevření obchodu s kávou a obsahuje i poplatky za licenci?
Průměrná výše investice do nové kavárny je zhruba 5-6 milionů korun. Ta zahrnuje investici do místa, školení baristů, poplatky atd.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...