Byznys pro franšízanty i v létě
Přechod do online fungování v co největší možné míře a komunikace s klienty prostřednictvím všech dostupných kanálů. To je podle Branch managera vzdělávací franšízy Brick By Brick Braňo Peľaka tím nejdůležitějším, co je potřeba zajistit pro překonání krize, kterou nejen vzdělávacím školám způsobila pandemie COVID-19. Většině franšízantů Brick By Brick se zatím v této těžké zkoušce podařilo obstát, během letošního roku se navíc síť rozroste o minimálně jednu další pobočku, a to ve východočeském Rychnově nad Kněžnou. Smutným faktem je, že někteří franšízanti museli svou činnost ukončit.
V současné době na tuzemském trhu působí 5 franšízových center, které klienti najdou v Praze, Mladé Boleslavi, Písku, Liberci a Zlíně. Franšízanti v těchto městech pomáhají svým malým studentům od 3 do 10 let prohloubit znalosti v oblasti technologií a vědy. To vše prostřednictvím snad všemi dětmi oblíbené stavebnice Lego. „Krize nám ukázala, že je třeba bojovat za vzdělávání dětí a že náš koncept dává smysl. Světlá budoucnost každé země je postavená na vzdělaných lidech. Proto když není vzdělávání prioritou pro stát, jsme tu my,“ říká Braňo Peľák s tím, že i když jsou volnočasové aktivity dětí stále omezovány, poptávka pro franšízových licencích Brick By Brick je zhruba stejná jako před nástupem koronavirové krize. Pro franšízora je dobrou zprávou zejména to, že v poslední době se o licence hlásí zejména nadšenci, kteří vnímají podnikání s franšízou Brick By Brick zejména jako poslání, byznys je až na dalším místě.
Šance na prázdninový zisk
Jako držitel master-franšízové licence pro Českou republiku společnost EMPIRE CZ pro své partnery připravila online produkt, který franšízanti využijí zejména v době, kdy vláda, nebo případně hygiena zavře jejich pobočku. Kroužek pak probíhá online ve virtuální třídě. Každé dítě má svou stavebnici, kterou si mohou buď od franšízanta zakoupit, nebo půjčit. Projekt je momentálně v pilotní fázi.
Momentálně v Česku již probíhá rozvolňování protiepidemických opatření, které znamená i návrat dětí do školních lavic i možnost mimoškolního vzdělávání. Dalo by se říct, že pro podnikatele, kteří svůj byznys založili na vzdělávání, je to ve zcela nevhodnou dobu. Tedy před prázdninami, kdy jejich roční kurzy většinou finišují. Další pak začínají až v září. Franšízanti Brick By Brick však ani během července a srpna nemusí zůstat bez příjmů, naopak, mohou hrát velkou roli. Rodiče totiž potřebují najít program pro své děti. V tu chvíli se pak hodí přijít s nabídkou příměstských táborů, což je zcela v kompetencích jednotlivých franšízantů. Od franšízora v tomto ohledu získá podporu osvědčeného know-how. Ze zkušeností sítě vyplývá, že když je franšízant šikovný, dokáže otevřít tábor každý týden prázdnin. Léto se tak pro něj může stát příjmově velmi zajímavým obdobím.
Finance na start / Licenční poplatek u franšízy Brick By Brick se pohybuje od 49 tisíc Kč. Dalších zhruba 100 tisíc Kč pak franšízant investuje do otevření centra. PŘEČTI ČLÁNKY
3D technologie jako flexiblní byznys
/25.08.2025
Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické