Expanze z Moravy do Čech
Během června zahájila provoz nová pobočka v pražském obchodním centru DBK. Podle majitele konceptu Petra Tuháčka jde o restauraci s velkým potenciálem, pro kterou aktuálně hledá centrála franšízového partnera. Druhá, v červenci otevřená pobočka již svého majitele má a nachází se v OC Zličín. „Jedná se o rozšíření našeho konceptu, kdy nás poprvé nenajdete přímo ve food courtech obchodního centra, ale ve stánku před jeho vchodem,“ doplňuje Tuháček.
Aktuálně má franšízový koncept Volos v tuzemsku 6 poboček, čtyři z nich fungují na Moravě, dvě v Ostravě a po jedné v Olomouci a Zlíně. Díky dvěma nově otevřeným restauracím se značce podařilo expandovat i do Čech. Původně měl franšízor mít do konce roku 2020 v provozu 10 restaurací, což se vinou zpomalení zapříčiněném situací spojenou s pandemií COVID-19 nepodařilo. Nicméně momentálně probíhají přípravy otevření v pořadí sedmé pobočky, která své místo najde v Prostějově. Dojít by k němu mělo v září.
Pečlivý výběr franšízantů
Vedení sítě vede jednání i s dalšími uchazeči o franšízové licence. Těží z toho, že zájem o franšízu Volos je mezi podnikateli veliký. Své franšízanty si však centrála velmi pečlivě vybírá. „Mnohokrát se stane, že zájemci si neuvědomují, o jakou zodpovědnost a pracnost se jedná, a nakonec před samotnou finální dohodou ze spolupráce odstoupí. Je těžké najít spolehlivého a kvalitního partnera, který do spolupráce půjde srdcem a nadšeně a proaktivně se do podnikání pustí,“ říká Petr Tuháček s tím, že pro něj osobně je důležité, aby se franšízantem stal někdo, kdo značce bude věřit stejně jako on a spolupráce pak bude založená na důvěře a otevřené komunikaci.
Důležitou otázkou, na kterou chce v současnosti znát odpověď celá řada těch, kteří uvažují o pořízení licence některého z franšízových konceptů zní: „Jak se franšízantům dařilo v době pandemie? Jak se jim toto složité období podařilo ustát?“ Podle slov Petra Tuháčka krize způsobená pandemií ovlivnila zejména již zmíněnou expanzi, samotný provoz restaurací příliš ne. Samozřejmě muselo dojít k několika změnám, aby byly restaurace schopné reagovat na situaci na trhu. To se síti Volos povedlo, když došlo k přenesení konceptu z klasického výdejního pultu do online světa a zavedení dovážkové služby. Od jara 2020, kdy většina provozovatelů musela mít v určitých obdobích zavřeno, tak restaurace Volos rozšířily svoje pole působnosti, díky čemuž se jim podařilo zaujmout novou skupinu zákazníků, která o značce do té doby vůbec nevěděla.
Cesta za hranice / Ambicí franšízy Volos je vybudovat síť restaurací i na slovenském trhu. Aktuálně vedení jedná se zájemci o možnostech spolupráce a zvažuje nejvhodnější způsob expanze. Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Master-franšízanti Andrea Kunešová a její otec Otakar Konečný vedou v Česku síť prémiových švédských krmiv Husse již 15 let. Jaké franšízanty aktuálně hledají?
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...