1 milion umytých aut
Automyčka Express vznikla jako největší síť autokosmetických center známá vysokou kvalitou ručního mytí vozů a interiéru v České republice. Tuto kvalitní expresní myčku aut najdete v nákupních centrech po celé zemi. Automyčka Express má již 26 poboček v obchodních centrech po Praze, Kladně, Plzni, Hradci Králové, Brně, Ostravě a Bratislavě a chce značku dále rozšiřovat.
Automyčka Express je prvním českým a slovenským prémiovým členem International Carwash Association (ICA). Společnost je certifikována dle norem EU - ISO 9001 a ISO 14001. Dále je tato franšíza plně ekologickým provozem a její součástí je vlastní moderní čistírna odpadních vod. Společnost pravidelně testuje plnění přísných limitů chemických rozborů vypouštěných vzorků vod.
K dnešnímu dni tato společnost ručně umyla přes 1 milion vozů. Společnost si klade za cíl udržet a růst svých zákazníků nejen prostřednictvím prémiových služeb a pohodlí, ale také prostřednictvím svého zavedeného věrnostního programu, který může spotřebiteli ušetřit až 30 %. Také pro ty, kterým se obchodní centrum nelíbí, nabízí Automyčka Express nově plně pojištěný odvoz. Základní cena za tuto službu je 595 Kč, pokud bydlíte v okruhu 10 km od jednoho z jejich servisních míst.
Během pandemie, kdy byla nákupní centra nucena zavřít, se společnost svými službami přizpůsobila, aby provoz byl zachován. Richard Kettner, generální ředitel Automyčky Express, využil služby vyzvednutí společností k oslovení své věrné fanouškovské základny a zároveň dal věrným značce možnost využívat jejich inovativní služby bez nákladů. "Vůz zákazníka vyzvedáváme přímo u něj doma, důkladně vyčistíme, vydezinfikujeme ozonem a vrátíme zpět. Svozová služba je zdarma. To vše za dodržení přísných hygienických opatření," uvedl Kettner.
Podnikatel - franšízant
Výhodou, nikoliv podmínkou uchazeče o franšízovou licenci Automyčky Express, jsou zkušenosti z oboru automotive, nebo poskytování služeb. Hlavní prioritou je aktivní a fyzická účast franšízanta při řízení svého podniku. Franšízant tak získá za vstupní franšízový poplatek, který začíná již na 500 tisících Kč pro mimopražské lokality, jednu ze zavedených automyček a podniká pod obchodní značkou AE na svůj účet jako samostatný podnikatel. Veškeré tržby přijímá na svůj účet. Sám si hradí náklady na pobočku jako jsou nájemné, energie, chemie, supervize, mzdy a pravidelný měsíční franšízový poplatek, jehož výše je 15 % z čisté tržby. Zbylý rozdíl mu zůstává. Podle vyjádření poskytovatele licence rostou koncernu Automyčka Express tržby pravidelně již více než 6 let po sobě dvojciferným tempem.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Společnost DoDo otevřela letos na podzim nové franšízové pobočky. Další rozšiřování sítě franšízantů chystá na rok 2023.
Společnost Adiv Lease hledá partnery podnikatele, díky nimž rozšíří síť Rent-pointů. Co vše potřebují k rozjezdu svého podnikání?
Prázdniny a doba dovolených jsou za námi. Láká vás podnikání v cestovním ruchu? S franšízou Colona Glamping můžete rozjet byznys i do půl roku.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...