Kavárny připravené na růst
Síť kaváren Coffeeshop Company má za sebou podle jejího generálního ředitele Petera Ondreje nejhorší období v historii značky. Zvládnout se jí ho povedlo zejména díky nasazení franšízantů, kteří se se situací způsobenou zejména pandemií a vládními opatřeními dokázali vypořádat. I když ani uzavření pobočky se síti nevyhnulo.
Jednu ze svých kaváren musel uzavřít jeden z českých franšízantů, nicméně na celkový počet kaváren na trhu to vliv nemělo. Ve spolupráci s novým franšízovým partnerem totiž vedení sítě otevřelo novou pobočku v pražském nákupním centru Galerie Harfa. Otevření další kavárny, které bylo na loňský rok v plánu, se kvůli zdržení na straně developera posunulo na letošek. „Pro rok 2022 máme v plánu udržet v provozu všechny stávající kavárny na českém trhu a přidat k nim 2 nové. Tím bychom se dostali na celkový počet 11 poboček v Česku,“ prozrazuje Peter Ondrej.
Finance a selský rozum
Cílem franšízora je pokračovat v otevírání kaváren v Praze a jejím blízkém okolí. Podnikatelé, kteří by se na rozšiřování sítě chtěli jako franšízanti podílet, by měl mít pozitivní vztah ke gastronomii a službám jako takovým. Zapomenout nesmíme ani na potřebný kapitál, který je nutný pro financování počáteční investice, případně přístup k externímu financování. Investice do kavárny Coffeeshop Company začíná na 50 tisících eur (cca 1,2 milionu Kč) v případě nejmenší pobočky typu „TO GO“ až po zhruba 120 tisíc eur (cca 3 miliony Kč) potřebných pro vybudování kavárny typu „Lounge“. „V neposlední řadě by měl mít náš franšízant zdravý selský rozum. A pokud by šlo jen o investora, musí ve svém týmu někoho takového zaměstnat,“ dodává Ondrej.
Coffeeshop Company se však aktuálně nesoustředí jen na expanzi. Největším letošním projektem je totiž uvedení nového menu v celé síti kaváren. Jeho hlavním cílem je dle Ondreje vhodně reagovat na změnu podmínek na trhu kvůli restrikcím přijatých v souvislosti s pandemií Covid-19. Docílit by toho chtěli zefektivněním a zjednodušením práce personálu při přípravě produktů pro zákazníky, stejně tak i podstatnými změnami v dodavatelském řetězci surovin potřebných v každé kavárně.

PŘEČTI ČLÁNKY

O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Výročí 10 let na českém trhu oslavila rakouská franšízová síť Coffeeshop Company novou kavárnou ve Zlíně. Franšízanty hledá v celé ČR.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...