Světovým franšízám vládnou džusy
Franšízová síť juice a smoothiesbarů si z kalifornského San Diega odvezla hned dvě ocenění. A to oborové „Best Food and Drink Franchise“, tak i to absolutní, tedy titul „Global Franchise Champion“. „Máme za sebou pár opravdu náročných let, tato ocenění tak nemohla přijít v lepší dobu. Mnohokrát děkujeme za uznání respektovaných odborníků, díky nimž jsou tyto ceny mnohem šťavnatější,“ reagoval na úspěch Callum Mackay, šéf mezinárodního obchodu společnosti Boost.
Historie značky Boost sahá až na počátek tohoto tisíciletí, kdy Janine Allis s cílem vyplnit mezeru na trhu se zdravým rychlým občerstvením otevřela malou provozovnu v australském více jak milionovém městě Adelaide. O 4 roky později zahájil Boost svou mezinárodní expanzi prostřednictvím master-franšízových licencí. V současné době funguje 600 obchodů nabízejících lahodné nápoje Boost ve 13 zemích po celém světě.
Odměna za úsilí
„Náš úspěch se připravoval 22 let. Od otevření našeho úplně prvního obchodu jsme se zavázali k růstu značky tím, že najdeme skvělé franšízové partnery, kteří sdílejí naši vizi. Upřímně, máme pocit, že právě začínáme,“ říká zakladatelka značky Janine Allis. Provozovny Boost v současné době najdeme kromě domácí Austrálie také v Bruneji, Chile, Estonsku, Indonésii, Lotyšsku, Malajsii, na Novém Zélandu, v Saúdské Arábii, Singapuru, Thajsku, Vietnamu a Spojeném království. Na spadnutí je také otevření prvních poboček ve Spojených arabských emirátech, a díky dohodě se společností Arada Developments.
Ocenění Global Franchise Awards oslavuje nejúspěšnější franšízové značky v mnoha kategoriích. Titul Global Franchise Champion Award pak vyzdvihuje franšízový koncept, který podle odborné poroty udělal nejvíce proto, aby uspěl na mezinárodním poli.

Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...