Světovým franšízám vládnou džusy
Franšízová síť juice a smoothiesbarů si z kalifornského San Diega odvezla hned dvě ocenění. A to oborové „Best Food and Drink Franchise“, tak i to absolutní, tedy titul „Global Franchise Champion“. „Máme za sebou pár opravdu náročných let, tato ocenění tak nemohla přijít v lepší dobu. Mnohokrát děkujeme za uznání respektovaných odborníků, díky nimž jsou tyto ceny mnohem šťavnatější,“ reagoval na úspěch Callum Mackay, šéf mezinárodního obchodu společnosti Boost.
Historie značky Boost sahá až na počátek tohoto tisíciletí, kdy Janine Allis s cílem vyplnit mezeru na trhu se zdravým rychlým občerstvením otevřela malou provozovnu v australském více jak milionovém městě Adelaide. O 4 roky později zahájil Boost svou mezinárodní expanzi prostřednictvím master-franšízových licencí. V současné době funguje 600 obchodů nabízejících lahodné nápoje Boost ve 13 zemích po celém světě.
Odměna za úsilí
„Náš úspěch se připravoval 22 let. Od otevření našeho úplně prvního obchodu jsme se zavázali k růstu značky tím, že najdeme skvělé franšízové partnery, kteří sdílejí naši vizi. Upřímně, máme pocit, že právě začínáme,“ říká zakladatelka značky Janine Allis. Provozovny Boost v současné době najdeme kromě domácí Austrálie také v Bruneji, Chile, Estonsku, Indonésii, Lotyšsku, Malajsii, na Novém Zélandu, v Saúdské Arábii, Singapuru, Thajsku, Vietnamu a Spojeném království. Na spadnutí je také otevření prvních poboček ve Spojených arabských emirátech, a díky dohodě se společností Arada Developments.
Ocenění Global Franchise Awards oslavuje nejúspěšnější franšízové značky v mnoha kategoriích. Titul Global Franchise Champion Award pak vyzdvihuje franšízový koncept, který podle odborné poroty udělal nejvíce proto, aby uspěl na mezinárodním poli.

Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Pokud se rozhodnete podnikat na vlastní pěst, máte na výběr ze dvou možností. Můžete otevřít vlastní podnik nebo podnikat formou franchisy. V následujících krocích Vám poradíme, jak založit vlastní firmu.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...