Licence na čistý byznys
Vedení franšízové sítě samoobslužných prádelen Quickwash se podařilo splnit loňský plán. Podařilo se totiž otevřít zbrusu novou franšízovou pobočku, a to v Karviné. Prádelna, která své dveře zákazníkům otevřela v prosinci loňského roku, je v pořadí již 21. pobočkou, kterou značka Quickwash na tuzemském trhu má. Kromě toho funguje značka i na sousedním Slovensku, kde momentálně najdeme 2 provozovny.
Franšíza Quickwash je vhodná jak pro investory, tak i pro ty, kteří se chtějí na jejím provozu aktivně podílet. Franšízor se tak snaží každou pobočku přizpůsobit držiteli franšízové licence. Mezi franšízanty se tak najdou ti, co chtějí mít samoobslužnou prádelnu jako doplňkový byznys a nechtějí mu věnovat příliš mnoho času. Na straně druhé se partnery stávají ti, pro které bude provoz pobočky každodenní činností a jsou připraveni jí věnovat více času a energie. Nejvíce úsilí si žádá počáteční fáze před samotným otevřením provozovny, ale i potom je potřeba, aby se franšízant o prádelnu staral a věnoval jí určitý, i když třeba minimální čas. Samoobslužná prádelna není ryze pasivní příjem.
Zákazníkům na očích
Výše počáteční investice, na kterou by se měl budoucí franšízant Quickwash připravit, se pohybuje mezi 1,2 a 2 miliony Kč. Pokrývá náklady spojené s vybudováním a vybavením pobočky podle návrhu vypracovaného ve spolupráci s poskytovatelem franšízové licence. Poplatek za vstupní licenci činí 38 tisíc Kč a zahrnuje dodání veškerého vnitřního značení. Během spolupráce hradí franšízový partner měsíčně 500 Kč jako marketingový poplatek, tedy příspěvek na údržbu www stránek a přípravu grafiky pro marketingové akc. Podle informací od franšízora se návratnost investice v případě konceptu Quickwash pohybuje v horizontu 3 až 5 let.
Kromě finančního zajištění své pobočky by měl na začátku spolupráce mít budoucí franšízant vyhledaný i vhodný prostor. S posouzením vhodnosti lokality mu pomůže poskytovatel licence. Prádelna Quickwash by se měla nacházet na frekventovaném a dobře viditelném místě, ideálně v přízemí objektu s výkladními skříněmi, u kterého je možné bez problému zaparkovat. Optimální plocha provozovny je 50 až 70 m2. V provozovně by měl být zajištěn přívod vody a elektřiny, dále pak také napojení na kanalizaci i ventilační systém.

PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť Bageterie Boulevard vyrostla na rekordní 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech se dostala zpět na přední pozice mezi fastfoodovými řetězci.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Finanční skupina Partners loni dosáhla obratu pět miliard korun. Letos se zaměřuje na vyšší dostupnost bankovních služeb růstem počtu poboček Partners Banky.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...