Rozvoj nových poboček i služeb

Marketing s podporou / Důležitou součástí aktivit franšízantů je regionální marketing. Nejsou na něj ale sami. Marketingové oddělení Broker Consulting jim pomáhá s prezentací a propagací jejich pobočky, také pro ně připravuje marketingové materiály.
Pátek
17.06.2022
Finančně poradenská společnost Broker Consulting hlásí od počátku letošního roku už tři nové OK Pointy.
 

Síť franšízových poboček OK Point  propojuje už od roku 2015 pod jednou střechou finanční, realitní a bankovní služby. Její nejnovější pobočky otevřely letos své dveře potenciálním i stávajícím klientům v Brně, Prostějově a Praze 1. Stejně jako všechny ostatní pobočky napříč republikou jsou i tyto tři nejnovější vybaveny moderními technologiemi, privátní zónou a vkladovým bankomatem s provozem 24 hodin po 7 dní v týdnu.

 „Navzdory současné ekonomické situaci, která nyní vládne v Česku, sledujeme, že se o možnosti vybudování vlastní franšízové pobočky zajímá mnohem více lidí než v minulých letech. Potenciální majitelé OK Pointů se nám průběžně hlásí po celý rok a často pocházejí i z jiných oblastí než přímo z financí či realit. Častěji se také stává, že někteří franšízanti zapojí do chodu své pobočky i své blízké, se kterými vybudují skvěle fungující rodinný podnik´,“ uvádí Radim Štantejský, manažer projektu OK Point a obchodní ředitel Broker Consulting. 

Nové lokality

První z trojice letos nově otevřených franšízových poboček se nachází v brněnské ulici Palackého. Jejím provozovatelem je Lukáš Pelikán, který získal zkušenosti v oborech financí a realit přímo ve společnosti Broker Consulting, kde působí už od roku 2019. Pobočku OK Point, kterou otevřel na počátku března, klienti najdou ve známé městské části Královo Pole. „Otevření pobočky pro mě znamená posunutí mé dosavadní práce ve finančním a realitním poradenství na ještě vyšší úroveň. S klienty se tak mohu setkávat v krásném, útulném prostředí, kde jim budu moci s celým týmem nabídnout prvotřídní servis na míru. Rád bych změnil pohled lidí na finanční a realitní konzultanty a ukázal jim, že i když dva dělají totéž, není to stejné,“ komentuje otevření svého OK Pointu Lukáš Pelikán.

Od třetího březnového týdne je klientům k dispozici vůbec první franšízová pobočka v Prostějově. Také její majitel Jakub Šlajs spojil svou kariéru v oblasti finančního poradenství se společností Broker Consulting, do které nastoupil jako 19letý student v roce 2016. Svůj Point vnímá jako rodinný podnik, který povede spolu se svým otcem Martinem, který ve firmě působí jako oblastní manažer. Pobočku klienti najdou v samém srdci Prostějova, ve známém obchodním domě Atrium. „Naším největším přáním je, abychom každému z našich klientů dokázali vždy pomoci s jeho finančními či realitními záležitostmi, a našli pro něj tu nejvýhodnější nabídku, která bude přesně odpovídat jeho potřebám a požadavkům. Velmi si přejeme, aby naše pobočka tímto způsobem v budoucnu dlouhodobě pomáhala nejméně 30 procentům obyvatel Prostějova,“ odhaluje své plány Jakub Šlajs.

Nejmladším přírůstkem je pobočka v centru Prahy. Návštěvníkům se poprvé otevřela na počátku května. Pro její provozovatelku Nikolu Kučerovou je to splnění snu o vlastním podnikání. Nikola má rozsáhlé zkušenosti z finančního a bankovního oboru, které získala na centrále v mBank, kde zodpovídala za chod pobočkové sítě. Její OK Point klienti najdou poblíž hotelu Alcron jen několik málo metrů od Václavského náměstí. „Finanční a realitní poradenství je v dnešní době především o péči, nikoli jen o prodeji finančních produktů. Mým přáním tedy je, aby klienti vždy odcházeli z naší pobočky s pocitem, že o ně bylo skvěle pečováno, a také se k nám pravidelně a s důvěrou vraceli. Navíc Praha 1 je mojí srdcovou záležitostí, a především mým domovem, takže mít pobočku v této lokalitě je pro mě doslova splněný sen,“ prozrazuje majitelka pobočky Nikola Kučerová.

Franšíza pro klienty

Cílem franšízového konceptu Point je pomoci lidem s finančním plánováním a orientací v nepřeberném množství nabízených služeb. S pomocí týmů odborníků si klienti na každé pobočce mohou udělat pořádek ve financích, začít lépe hospodařit se svým majetkem a vytvářet rezervy nejen pro neočekávané chvíle. „Majitelé poboček OK Point oceňují, že díky spojení finančních, bankovních a realitních služeb mohou získat mnohem více klientů než běžná kamenná pobočka banky. Jejich klientelu tvoří jak klienti z řad domácností a jednotlivců, tak byznysmeni, majitelé firem nebo top manažeři velkých společností," dodává Radim Štantejský s tím, že tento aspekt láká i potenciální franšízanty. V budování nových poboček tak bude vedení sítě pokračovat v průběhu celého letošního roku i v letech následujících. Vedle počtu poboček má v plánu rozšířit i škálu služeb, které budou klientům na OK Pointech nově k dispozici.


Vklad pro budoucnost / Vstupní investice do franšízy OK Point se pohybuje od 300 tisíc Kč.