Investice na expanzi
Společnost, která se dlouhodobě zaměřuje na B2B logistiku poslední míle, pomohou investice od investorů v čele s EC Investments Daniela Křetínského a zakladatelem J&T Capital Partners Patrikem Tkáčem, kteří v logistické firmě Michala Menšíka navýší svůj minoritní podíl. Investoři v následujících dvou letech v DoDo proinvestují 60 milionů eur, přičemž svůj minoritní podíl v DoDo navyšují skrze entitu MFresh Holding, jejíž součástí je rovněž investiční skupina Rockaway Capital Jakuba Havrlanta.
„Investice do DoDo je pro nás atraktivní ve více ohledech, přičemž tím hlavním je fakt, že firma zajímavým a inovativním způsobem propojuje last-mile logistiku s retailem, což jsou oblasti, do kterých v rámci širší skupiny EP Corporate Group významně investujeme. Díky know-how týmu DoDo a šíři našeho portfolia věřím, že se nám do budoucna podaří spolupracovat na dalších zajímavých společných projektech,“ přibližuje Branislav Miškovič z EC Investments.
Jasné plány
V loňském roce se DoDo podařilo takřka zdvojnásobit svůj roční obrat, firma se tak poprvé přiblížila miliardovým tržbám. Cílem DoDo pro letošní rok je přibližně dbojnásobně navýšit roční obrat na 2 miliardy Kč, přičemž v roce 2022 by již mělo být podstatným tahounem růstu právě zahraničí.
Prostředky budou kromě expanze využity také na další vývoj vlastní data-driven logistické platformy, která se stará o plánování tras, dokonalé vytěžování vozidel ve flotile, ale třeba také o komunikaci s koncovým zákazníkem. Logistická platforma GAIA je pro firmu stěžejní rovněž v rámci technologických inovací v čele s čím dál lepší predikcí poptávky, nebo při implementaci nových logistických modelů, které umožňují činit doručování ještě udržitelnějším, a to například skrze koncentraci zásilek napříč jednotlivými byznysovými streamy do mikrozón uvnitř měst. Do vývoje své platformy DoDo investovalo již stovky milionů korun.
Společnost DoDo na tuzemském trhu, ale i v zahraničí expanduje také prostřednictvím franšízových partnerů. Zájemce o podnikání pod hlavičkou konceptu DoDo by měl být profesionál, který je připraven aktivně řídit svůj tým kurýrů, mít organizační a komunikační dovednosti a také být schopen své zaměstnance motivovat. Připraven by měl být učit se novým postupům a také zvládat stresové situace. Samozřejmostí by pak mělo být určité finanční zajištění franšízanta. Do rozjezdu svého byznysu s franšízou DoDo by měl být schopen investovat minimálně 350 tisíc Kč. Výsledná investice se odvíjí od lokality, ve které chce začít podnikat.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Společnost DoDo otevřela letos na podzim nové franšízové pobočky. Další rozšiřování sítě franšízantů chystá na rok 2023.
„Uchazeči o naši franšízu nemusí mít zkušenosti z oboru logistiky. Naším franšízantem je i bývalý bankéř," prozrazuje Stanislav Nečas, Head of Franchise konceptu DoDo.
Logistická firma DoDo spustila první franšízu vloni. Za půl roku zahájila spolupráci s dalšími 14 franšízanty. Pro zájemce o licenci má stále volné lokality.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...